Kredito kortelės naudojimo sąlygos ir nuostatos

  1. Sąvokos

    Sutartis – Su Kortelės naudojimu susijusios sąlygos, kurios ateityje gali būti pakeistos.

    Paskyros sąskaita / Kliento sąskaita / Sąskaita – Kliento Paskyroje esanti individuali informacija, susieta su Kliento Mokėjimo priemone, leidžianti matyti ir valdyti Kliento kredito balansą.

    Programėlė – Įmonės valdoma mobilioji programėlė, leidžianti Klientui prisijungti prie Internetinės paskyros ir peržiūrėti su Kortele ir Operacijomis susijusią informaciją.

    Premija – Suma, kuri yra gauta už reikalavimus atitinkančias Operacijas pagal tarifus, kuriuos Įmonė nustato savo nuožiūra, ir kuri gali būti įskaityta į Kliento Internetinę paskyrą, t.y. susigrąžinant dalį panaudotos Kredito linijos sumos.

    Kredito limitas – Didžiausia lėšų suma eurais, kurią Įmonė suteikia Klientui pagal Kredito linijos sutartį.

    Darbo diena – Nuo pirmadienio iki penktadienio, nuo 8.00 val. iki 17.00 val. (GMT+2), išskyrus Lietuvos Respublikos valstybinių švenčių dienas.

    Kortelė – Bet kuri fizinė ir (arba) virtuali mokėjimo priemonė (kortelė), kurią Klientui išduoda Kortelės išdavėjas, bendradarbiaudamas su Sistema besinaudojančia Įmone, ir kuri gali būti išduota Kliento Operacijoms atlikti. Kortelė nėra susieta su mokėjimo sąskaita ir ją galima papildyti tik iki Kredito limito.

    Įstaiga arba Mokėjimo paslaugų teikėjas – „Via Payments“ UAB, Lietuvos Respublikoje įsteigta bendrovė, įmonės kodas 304531663, buveinė įregistruota adresu Konstitucijos pr. 7, Vilnius, Lietuva, el. pašto adresas susirašinėjimui: info@vialet.eu, kuriai Lietuvos bankas yra išdavęs elektroninių pinigų įstaigos licenciją (daugiau informacijos rasite adresu: https://www.lb.lt/lt/finansu-rinku-dalyviai/via-payments-uab). Duomenys apie Įstaigą kaupiami ir saugomi Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registre (registro tvarkytojas − VĮ Registrų centras). Įstaigai atstovauja Tarpininkas. Priklausomai nuo Sutarties konteksto, Įstaiga gali veikti savarankiškai arba per savo Tarpininką. „Via Payments“ bendradarbiauja su Anglijoje ir Velse įsteigta ir įregistruota bendrove „Moorwand Ltd”. „Moorwand Ltd” registracijos Nr. 8491211, registruotas buveinės adresas Fora, 3 Lloyds Avenue, London, EC3N 3DS. Teisę leisti elektroninius pinigus ir išduoti mokėjimo priemones bendrovei „Moorwand Ltd“ yra suteikusi Finansų įstaigų veiklos kontrolės tarnyba (angl. Financial Conduct Authority) vadovaujantis 2011 m. Elektroninių pinigų reglamento nuostatomis (angl. Electronic Money Regulations 2011) (Reg. numeris: 900709) 9DU.

    Klientas arba Jūs – Fizinis asmuo, su kuriuo Įmonė sudarė Kredito linijos sutartį, o Kortelės išdavėjas suteikė teisę naudotis Kredito limitu naudojant Kortelę.

    Bendrovė / Įmonė / Tarpininkas arba Mes (mums) – UAB „Craftsoft“, Lietuvos Respublikoje įsteigta bendrovė, įmonės kodas 305543622, buveinė įregistruota adresu V. Nagevičiaus g. 3, LT-08237, Vilnius, Lietuvos Respublika, el. pašto adresas susirašinėjimui: documents@craftsoft.io. Tarpininkas yra registruotas Įstaigos atstovas, įgaliotas veikti Įstaigos vardu, siekiant užmegzti teisinius santykius su Klientais.

    Konfidenciali informacija – Konfidencialia laikoma bet kokia informacija, kuri pažymėta žyma „Konfidencialu“ arba „Nuosavybės teise priklausanti informacija“ arba ta informacija, kuri, atsižvelgiant į jos atskleidimo aplinkybes arba pobūdį, turėtų būti pagrįstai laikoma konfidencialia, įskaitant, ir nepažeidžiant to, kas pirmiau išdėstyta, Sutarties sąlygas, taip pat verslo planus, duomenis, strategijas, metodus, klientus ir klientų sąrašus, technines specifikacijas, sandorių ir klientų duomenis.

    Kredito linijos sutartis – Kredito linijos sutartis, sudaryta tarp Įmonės ir Kliento.

    EEE – Europos ekonomine erdvė.

    Galiojimo pabaigos data - Galiojimo pabaigos data nurodyta ant Kortelės (paskutinė Kortelėje nurodyto mėnesio diena).

    Mokestis - Bet koks Kliento mokėtinas mokestis, nurodytas Mokesčių kainyne ir limitų taikymo sąraše.

    Mokesčių ir limitų kainynas - Įmonės internetinėje svetainėje pateiktas kainynas, kuris yra neatskiriama šios Sutarties dalis.

    BDAR – 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas).

    KYC – Principas „Pažink savo klientą“ ir veiksmai, kurių reikia imtis siekiant nustatyti Kliento tapatybę, suprasti Kliento veiklos pobūdį, įsitikinti, kad Kliento lėšų šaltinis yra teisėtas, įvertinti Kliento pinigų plovimo riziką ir atlikti kitus susijusius Kliento vertinimus ir (arba) patikrinimus.

    Prekybininkas – Mažmeninės prekybos įmonė arba bet kuris kitas asmuo, priimantis Kortelę.

    Internetinė paskyra – Interneto svetainės ir (arba) Programėlės sritis, kurioje Klientas gali gauti įmonės teikiamas Kredito linijos, Kortelės ir kitas paslaugas, bei gali gauti reikiamą informaciją ir atlikti įvairias susijusias funkcijas.

    Šalys – Sutarties šalys, t.y. Klientas ir Bendrovė.

    Asmens duomenys - Registruoti asmens tapatybės duomenys, susiję su naudojimusi Kortele ir Internetine paskyra, apima (bet neapsiriboja) vardą, pavardę, gimimo datą, gyvenamosios vietos adresą, el. pašto adresą ir telefono (fiksuoto ir (arba) mobiliojo ryšio) numerį. Išsami informacija apie Asmens duomenis, kuriuos tvarko Įmonė ir (arba) Kortelės išdavėjas, pateikiama Interneto svetainėje esančioje privatumo politikoje.

    Mokėjimo nurodymas - Mokėtojo arba Gavėjo nurodymas savo paslaugų teikėjui įvykdyti Mokėjimo operaciją.

    Mokėtojas – Mokėjimo nurodymą teikiantis fizinis asmuo.

    Gavėjas – Fizinis arba juridinis asmuo, kuris Mokėjimo nurodyme nurodytas kaip lėšų gavėjas.

    Profilis – Svetainėje ir/ar Mobiliojoje programėlėje sukurta paskyra, suteikianti Klientui prieigą prie Bendrovės siūlomų mokėjimo paslaugų.

    PIN kodas – Asmens tapatumo numeris, t. y. numatytas saugos numeris, suteiktas naudoti su Kortele.

    Schema – „Mastercard“, kaip nurodyta kortelėje; „Mastercard“ yra registruotas „Mastercard International Incorporated“ prekės ženklas.

    Schemos taisyklės – Sistemos sąlygas galima rasti „Mastercard“ taisyklėse.

    Operacija – Kortelės naudojimas i) mokėjimui arba prekių ar paslaugų pirkimui iš Prekybininko, kai atsiskaitoma (visiškai ar iš dalies) naudojant Kortelę, įskaitant atvejus, kai atsiskaitoma internetu, arba ii) grynųjų pinigų išėmimui iš bankomato ar banko naudojant Kortelę.

    Operacijų limitai – Didžiausios leistinos Operacijų sumos, atsižvelgiant į Operacijų tipą ir laikotarpį (terminą).

    Saugumo duomenys / Unikalus identifikatorius – Raidžių, skaičių ir simbolių derinys, kurį Bendrovė suteikia Klientui, pagal kurį vienareikšmiškai atpažįstamas Klientas ir (arba) Mokėjimo operacijose naudojama Kliento sąskaita. Priklausomai nuo konteksto, Sutartyje ši sąvoka taip pat gali reikšti Mokėtojams arba Gavėjams suteiktus Mokėjimo operacijų, kurias atlieka Klientas arba kurios buvo atliktos pagal jo nurodymą, identifikatorius.

    Neigiamas balansas – atvejis, kai dėl įvykdytos Operacijos, kurios suma viršija turimą/likusį Kredito limitą, Kliento sąskaitos balansas tampa neigiamas.

    Sistema – Paslaugoms teikti naudojama elektroninė sistema, prie kurios prisijungiama nuotolinio ryšio priemonėmis.

    Interneto svetainė www.unlokk.lt

  2. Sutarties objektas
    1. Sutartis reglamentuoja Kliento ir Įmonės santykius, susijusius su Operacijų vykdymu ir Kortelės išdavimu bei naudojimu.
    2. Sutartyje nurodytus santykius taip pat reglamentuoja Lietuvos Respublikos civilinis kodeksas, Bendrosiose mokėjimo paslaugų teikimo sąlygose ir Įmonės bei Kortelės išdavėjo vidaus taisyklės, su kuriomis Klientas supažindinamas arba kurias kitaip nurodo Įmonė.
    3. Be Sutarties, Bendrovės ir Kliento santykius taip pat reglamentuoja šie dokumentai, kurie laikomi neatskiriama bendro susitarimo dalimi:
      1. „Craftsoft“ privatumo politika.
      2. Mokėjimo paslaugų teikimo sąlygos.
    4. 2.3. punkte išvardytais dokumentais yra nustatomos specialiosios sąlygos tarp Kliento ir Bendrovės, naudojantis šiuose dokumentuose nurodytomis atitinkamomis Paslaugomis. Minėtuose dokumentuose išdėstytos sąlygos yra specialiosios nuostatos, kurios turi viršenybę Sutarties kitų nuostatų atžvilgiu.
  3. Registracija sistemoje
    1. Klientas, norėdamas naudotis Paslaugomis ir prisijungti prie Sistemos, pirmiausia turi pateikti prašymą sukurti Paskyrą ir pateikti Bendrovės reikalaujamą informaciją bei dokumentus, reikalingus „Pažink savo klientą“ (KYC) procesui atlikti. Klientas sutinka, kad Bendrovė turi teisę pareikalauti pateikti papildomus duomenis ir informaciją, siekiant užtikrinti tapatybės nustatymo ir patikrinimo procedūrų įgyvendinimą.
    2. Mes turime teisę atsisakyti teikti Paslaugas naujam Klientui nenurodydami priežasčių, tačiau užtikriname, kad atsisakymas teikti Paslaugas visada bus pagrįstas svarbiomis priežastimis.
    3. Bendrovė pasilieka teisę reikalauti, kad dokumentai būtų išversti, legalizuoti arba patvirtinti apostile, išskyrus atvejus, kai teisės aktuose nustatyta kitaip.
    4. Klientui pateikus reikiamus duomenis ir užsiregistravus Sistemoje, sukuriama Paskyra. Kliento Paskyra yra asmeninė ir ja gali naudotis tik Klientas.
    5. Už prašomos informacijos ir dokumentų pateikimą atsako tik Klientas. Visas išlaidas, susijusias su prašomų dokumentų pateikimu, padengia Klientas.
    6. Klientas atsako už tai, kad visa informacija, pateikta registracijos proceso metu arba bet kuriuo metu vėliau, būtų tiksli ir teisinga. Klientui yra žinoma, kad visa atsakomybė ir bet kokie nuostoliai, atsiradę dėl neteisingų dokumentų ar informacijos pateikimo, tenka Klientui.
    7. Bendrovė pasilieka teisę atsisakyti teikti Paslaugas dėl šių priežasčių:
      1. jei Klientas nepateikia reikalaujamos informacijos ir dokumentų arba pateikia informaciją ir dokumentus, kurie neatitinka reikalavimų, turi trūkumų ar yra nepagrįsti;
      2. jei tokių Paslaugų teikimas būtų draudžiamas pagal Sutarties, jos neatskiriamų dalių sąlygas arba pagal galiojančius įstatymus, norminius teisės aktus ar nutarimus, verslo praktiką;
      3. vadovaudamasi savo nuožiūra, remdamasi vidaus politika ir (arba) procedūromis; Bendrovė gali pateikti tokio sprendimo paaiškinimą, tačiau pasilieka teisę atsisakyti teikti Paslaugas nenurodydama priežasčių; Bendrovė užtikrina, kad atsisakymas registruoti Klientą visada bus pagrįstas svarbiomis priežastimis, net ir tais atvejais, kai Bendrovė negali arba neturi teisės jų atskleisti.
      4. Klientas ketina naudotis Paslaugomis ir Paskyra fiziniam asmeniui atidaroma verslo tikslais, pavyzdžiui, pajamoms iš verslo santykių gauti ir pan., išskyrus atvejus, kai Paskyros naudojimas kitais tikslais yra pagrįstas atitinkamais dokumentais. Klientui pažeidus šį punktą, Bendrovė turi teisę nutraukti Sutartį.
    8. Bendrovei patikrinus Kliento pateiktus dokumentus ir informaciją, nepažeidžiant 3.7 punkto nuostatų, Klientas turi teisę pradėti naudotis Paskyra ir Paslaugomis. Prisijungimas prie Sistemos naudojant Personalizuotus saugumo duomenis reiškia Kliento patvirtinimą, kad jis sutinka su Sutarties sąlygomis ir įsipareigoja jų laikytis.
    9. Klientui yra žinoma, kad Bendrovė teikia Paslaugas asmenims, sulaukusiems 18 (aštuoniolikos) metų.
    10. Klientas turi teisę atsidaryti tik vieną Paskyrą, išskyrus atvejus, kai Bendrovė aiškiai patvirtina, kad galima atsidaryti papildomas Paskyras.
    11. Klientas naudojasi Bendrovės teikiamomis Paslaugomis tik savo asmeniniams poreikiams.
  4. Kortelės išdavimas ir galiojimas
    1. Norėdamas pateikti paraišką Kortelei gauti ir ja naudotis, Klientas turi būti ne jaunesnis kaip 18 metų amžiaus ir Lietuvos pilietis. Prašymą išduoti Kortelę Klientas, prisijungęs prie savo Internetinės paskyros, gali pateikti Interneto svetainėje ir Programėlėje.
    2. Kai Įmonė pilnai atlieka KYC pagal savo vidines procedūras, Klientas el. paštu, Interneto svetainėje arba Programėlėje gauna aktyvavimo patvirtinimą.
    3. Klientas gali turėti tik vieną savo vardu atidarytą Internetinę paskyrą Interneto svetainėje ir Programėlėje.
    4. Sudaręs Kredito linijos sutartį su Įmone, Klientas gali pateikti paraišką Kortelei gauti. Kortelė gali būti naudojama tik Kredito limitui išleisti. Kortelė laikoma kredito kortele ir nėra susieta su banko sąskaita.
    5. Virtuali ar Fizinė Kortelė išduodama iš karto po to, kai patvirtinama Kliento paraiška pasirinktai kortelei gauti. Įmonės paslaugų teikėjai per keturias (4) dienas nuo patvirtinimo išsiunčia Klientui bet kurią užsakytą fizinę Kortelę. Tačiau kai kuriais atvejais Kliento kortelės pristatymas gali užtrukti ilgiau.
    6. Klientas, sudaręs Kredito linijos sutartį, gali kreiptis dėl 1 (vienos) fizinės kortelės ir 1 (vienos) virtualios kortelės.
    7. Klientas, gavęs fizinę Kortelę, turi vadovautis Interneto svetainėje ir (arba) Programėlėje pateiktais nurodymais, kad ją aktyvuotų. Kortelė turi būti aktyvuota per 60 (šešiasdešimt) kalendorinių dienų nuo Kliento užsakymo Internetinėje paskyroje dienos. Kortelę galima naudoti tik tada, kai Klientas ją sėkmingai aktyvuoja.
    8. Klientas Programėlėje mato savo unikalų fizinės kortelės PIN kodą. Norėdamas sužinoti PIN kodą, Klientas turi pereiti į Kortelės nustatymų skyrių ir pasirinkti funkciją „Žiūrėti PIN kodą“. Sėkmingai patvirtinus autentiškumą naudojant patvirtintus prisijungimo duomenis arba biometrinį patikrinimą, PIN kodas ribotą laiką bus rodomas ekrane.
    9. Kortelė galioja iki jos galiojimo pabaigos arba iki tol, kol galioja Klientui suteikta Kredito linija.
    10. Jei Klientas pageidauja atnaujinti Kortelę, jis (ji) turi pratęsti Kredito linijos sutarties terminą (pagal Kredito linijos sutarties nuostatas) ir pateikti prašymą atnaujinti Kortelę likus ne mažiau kaip 10 (dešimčiai) dienų iki Kortelės galiojimo pabaigos datos. Įmonė atnaujintą Kortelę išduoda tik Kliento prašymu. Įmonė Klientui išsiunčia atnaujintą Kortelę po to, kai Klientas pasirenka ir atlieka mokėjimą vienu iš toliau nurodytų būdų: i) nurašyti mokestį nuo Klientui suteikto Kredito linijos sumos, ii) atlikti bankinį pavedimą Įmonei, iii) atlikti mokėjimą pasitelkiant trečiosios šalies mokėjimo apdorojimo paslaugų teikėją, kai mokėjimas atliekamas tiesiogiai per pasirinktą Banką. Atnaujinta Kortelė pristatoma Klientui Sutarties 4.5 punkte nurodyta tvarka.
    11. Jei Klientas ilgiau nei 30 dienų nevykdo Kredito linijos sutartyje nurodytų finansinių įsipareigojimų, Įmonė turi teisę sustabdyti naudojimąsi Kortele, kol Klientas pradės vykdyti Kredito linijos sutartyje nurodytus finansinius įsipareigojimus.
    12. Nutraukus Kredito linijos sutartį, Kortelė laikoma negaliojančia ir anuliuojama. Anuliavus Kortelę, Klientas privalo ją sunaikinti.
    13. Kortelė bus automatiškai anuliuota, jei Kortelės išdavėjas nustos išduoti Korteles. Tokiu atveju Kortelės išdavėjas susisieks su Įmone ir praneš, ar kitą Kortelę Klientui išduos kitas išdavėjas, ar tiesiogiai Įmonė (jei įmanoma).
    14. Kortelę gali naudoti tik pats Klientas. Įmonė ir Kortelės išdavėjas laiko, kad visas Operacijas atliko Klientas, nebent būtų įrodyta kitaip.
    15. Kortelės išdavėjas gali bet kada ir be įspėjimo sustabdyti, apriboti, užblokuoti ar anuliuoti Kortelę arba atsisakyti išduoti ar atnaujinti Kortelę, PIN kodą ir (arba) su Internetine paskyra susijusius Saugumo duomenis dėl toliau nurodytų priežasčių:
      1. bet kokia informacija, kurią Klientas pateikė Įmonei, kai kreipėsi dėl Kortelės ir (arba) Kredito linijos sutarties, buvo iš esmės neteisinga arba melaginga;
      2. laikantis visų taikomų taisyklių ar teisės aktų;
      3. Kliento mirties atveju;
      4. Klientas nesilaikė šios Sutarties ir (arba) Kredito linijos sutarties sąlygų arba Įmonė turi pagrindo manyti, kad Klientas nevykdys savo įsipareigojimų pagal Kredito linijos sutartį;
      5. Įmonė ir (arba) Kortelės išdavėjas turi pagrindo manyti, kad Klientas naudojo arba ketina naudoti Kortelę labai aplaidžiai arba sukčiavimo ar kitais neteisėtais tikslais;
      6. jei yra kitų šioje Sutartyje nurodytų pagrindų.
      Jei Kortelės išdavėjas imasi šiame punkte nurodytų veiksmų, Klientas apie tai bus informuotas kuo greičiau arba kaip leidžiama po to, kai Kortelės išdavėjas imsis šių veiksmų. Kortelės išdavėjas gali paprašyti Kliento nebesinaudoti Kortele ir grąžinti ją Kortelės išdavėjui ir (arba) Įmonei arba ją sunaikinti. Kortelės išdavėjas išduos Klientui pakaitinę Kortelę, jei, atlikus tolesnius tyrimus, manoma, kad atitinkamos aplinkybės (kaip nurodyta šiame punkte) nebegalioja.
    16. Kortelės išdavėjas gali atblokuoti užblokuotą Kortelę tik tuo atveju, jei yra techninių galimybių. Pavyzdžiui jei Kortelė buvo užblokuota dėl to, kad kelis kartus buvo panaudotas neteisingas PIN kodas, arba kitais Kortelės išdavėjo nustatytais atvejais. Kai Kortelė blokuojama dėl neteisingo PIN įvedimo kelis kartus, Klientas gali pats atblokuoti kortelę pasirinkdamas atitinkamą funkciją savo Unlokk Programėlės paskyroje. Kitais atvejais Klientas, prisijungęs prie savo Internetinės paskyros, Interneto svetainėje ir (arba) Programėlėje turi paprašyti Įmonės atblokuoti Kortelę. Prieš atblokuojant Kortelę, Klientas turės patvirtinti tapatybę naudodamasis patvirtintais prisijungimo duomenimis arba biometriniu patikrinimu. Tais atvejais, kai Kortelės atblokuoti neįmanoma, Kortelė laikoma negaliojančia. Klientui pateikus atitinkamą prašymą ir paprašius išduoti naują Kortelę, nauja Kortelė išduodama šioje Sutartyje nurodyta tvarka.
    17. Sutartis viešai skelbiama Įmonės Interneto svetainėje ir (arba) Programėlėje. Be to, Kliento pasirašyta Sutarties versija skelbiama Kliento Internetinėje paskyroje.
    18. Kreipdamasis dėl papildomos virtualios ar fizinės Kortelės išdavimo savo Internetinėje paskyroje, Klientas patvirtina šios Sutarties sąlygų galiojimą ir laikymąsi bei įsipareigoja laikytis konkrečią Kortelės išdavimo dieną galiojančios Sutarties versijos.
  5. Kortelės naudojimas, limitai ir autorizavimas
    1. Klientas gali naudoti fizinę Kortelę su PIN kodu norėdamas išsiimti grynuosius pinigus iš bankomatų arba pirkti prekes ir paslaugas prekybos vietoje, naudodamasis bekontakčius mokėjimus ar fizinę Kortelę su PIN kodu norėdamas atsiskaityti už prekes ir paslaugas internetu ar pardavimo vietoje pas bet kurį Prekybininką, kuris naudojasi Schema. Grynųjų pinigų išėmimams gali būti taikomas išėmimo mokestis, kaip nurodyta šios Sutarties Mokesčių kainyne ir limitų taikymo sąraše.
    2. Klientas visada privalo užtikrinti, kad kiekvienai Kliento autorizuotai Operacijai būtų pakankama Kredito limito suma (įskaitant pridėtinės vertės mokestį ir kitus mokesčius, rinkliavas ir taikytinus mokesčius, kaip nurodyta šios Sutarties Mokesčių kainyne ir limitų taikymo sąraše). Jei turimo Kredito limito sumos nepakanka Operacijai apmokėti, tokia Operacija bus atmesta.
    3. Jei Operacija įvykdoma, bet jos suma dėl bet kokios priežasties viršija Kredito limitą, Klientas privalo nedelsiant sumokėti Įmonei trūkstamą sumą. Jei Klientas to nepadaro gavęs Įmonės pranešimą, Įmonė pasilieka teisę nutraukti šį šalių Susitarimą ir imtis visų būtinų priemonių, įskaitant teisinius veiksmus, kad susigrąžintų šią trūkstamą sumą.
    4. Įmonės ir (arba) Kortelės išdavėjo prašymu Prekybininkas gali nepriimti Operacijos.
    5. Kortelė negali būti naudojama tais atvejais, kai Prekybininkai negali gauti internetinio patvirtinimo, kad Klientas turi pakankamą Kredito limitą Operacijai atlikti (pvz., Operacijos, atliekamos traukiniuose ar laivuose, kai kurios Operacijos skrydžio metu ir Operacijos kelių mokesčių punktuose). Įmonė ir (arba) Kortelės išdavėjas neprisiima jokios atsakomybės, jei Prekybininkas atsisako priimti tokį mokėjimą Kortele.
    6. Jei Klientas turi tik virtualią Kortelę, jos negalima naudoti perkant prekes internetu, kurioms įsigyti reikia pateikti fizinę kortelę (pvz., perkant tam tikrus bilietus į teatrą, apsistojant viešbutyje ir nuomojantis automobilį).
    7. Operacijoms taikoma pagal Kredito linijos sutartį suteikto Kredito limito suma.
    8. Naudojant Kortelę taikomi Operacijų limitai, nurodyti Mokesčių kainyne ir limitų taikymo sąraše.
    9. Kortelės išdavėjas gali atmesti Operaciją, nustatyti apribojimus Kliento Kortelei arba Operacijoms taikyti specialias saugumo procedūras:
      1. jei bandomai atlikti Operacijai nėra pakankamos Kredito limito sumos arba dėl techninių ar kitų priežasčių Kredito limitas viršijamas;
      2. siekiant apsaugoti Kliento kortelės, Internetinės paskyros, Saugumo duomenų ar Asmens duomenų saugumą;
      3. jei Kortelės išdavėjas mano, kad Operacija yra neautorizuota, neteisėta arba kelia didelę neautorizavimo ar neteisėtumo riziką;
      4. jei Kortelės išdavėjas pagrįstai mano, kad Operacija pažeistų nustatytus limitus pagal 5.8 punktą, šią Sutartį arba bet kokią kitą Kortelės išdavėjo politiką;
      5. jei inicijuojant Operaciją buvo panaudotas neteisingas PIN kodas ir (arba) Kortelės išdavėjas įtaria, kad operaciją inicijavo ne Klientas, Kortelės išdavėjas turi teisę nevykdyti Kliento pateikto nurodymo.
      6. jei įvykdžius operaciją ir sumokėjus taikomus mokesčius jūsų Sąskaitos likutis bus neigiamas.
    10. Atsiskaitymams Kortele už bet kokią Operaciją, atliktą ne palaikomomis valiutomis, taikomos Schemos priėmimo sąlygos, Schemos sąlygos ir Schemos mokesčiai.
    11. Visiems pinigų grąžinimams už prekes ir paslaugas, įsigytas naudojant Kortelę, taikoma atitinkamo Prekybininko taikoma pinigų grąžinimo politika. Prekybininkui grąžinus pinigus Įmonei, lėšos bus paskirstytos tokia tvarka:
      1. pirma, jei tokia yra, bus padengta Neigiamo balanso suma;
      2. antra, bus padengtos visos pradelstos palūkanos;
      3. trečia, bus padengtos iki tos datos sukauptos palūkanos;
      4. ketvirta, bus padengta likusi neapmokėta Kredito limito suma;
      5. Jei, padengus visus aukščiau išvardintus įsipareigojimus, Kliento balanse yra likusių lėšų, jos bus pervedamos į Kliento banko sąskaitą, kuri nurodyta ir patvirtinta Programėlėje.
    12. Klientas duoda sutikimą kiekvienai Operacijai, kad Kortelės išdavėjas galėtų patikrinti, ar ji yra tinkama, atitinkamais atvejais: a) naudodamas PIN kodą arba kitus asmeninius Kliento Saugumo duomenis; b) pateikdamas Kortelės duomenis (kortelės numerį, CVV2, CVC2) ir (arba) pateikdamas bet kokius kitus asmeninius Kliento ir (arba) Kliento Kortelės duomenis. Kai Klientas duoda tokį sutikimą operacijai, ji laikoma autorizuota.
    13. Operacijos pavedimo gavimo momentas yra tada, kai Įmonė ir (arba) Kortelės išdavėjas jį gauna. Jei Operacijos pavedimas gaunamas po 12.00 val. (GMT+2) darbo dieną, jis bus laikomas gautu kitą darbo dieną.
    14. Klientui autorizavus Operaciją ir Kortelės išdavėjui ją gavus, jos atšaukti negalima.
    15. Jūsų galimybė naudotis Kortele ar prieiga prie jos kartais gali būti sutrikdyta, pvz., jei Kortelės išdavėjas turi atlikti savo sistemų ar interneto svetainių techninę priežiūrą. Kreipkitės į klientų aptarnavimo skyrių ir praneškite Įmonei apie bet kokias problemas, kilusias naudojantis Kortele ar Internetine paskyra, ir Įmonė pasistengs kuo greičiau jas išspręsti.
    16. Klientas gali gauti Premiją procentine dalimi nuo reikalavimus atitinkančių Operacijų, pagal sąlygas kurias nurodo Įmonė.
    17. Premiją galima panaudoti tik kaip kreditą Internetinėje paskyroje, t.y. susigrąžinant dalį panaudotos Kredito linijos sumos.
    18. Dėl sukčiavimo ir (arba) piktnaudžiavimo, susijusio su Premijos gavimu, Premija gali būti prarasta, taip pat Įmonės nuožiūra Kortelė gali būti anuliuota.
    19. Jei Klientas atgauna pinigus už prekes ir paslaugas, kurias įsigijo atlikdamas reikalavimus atitinkančias Operacijas, Įmonė iš Kliento Internetinės paskyros išskaičiuoja atitinkamą Premijos sumą. Išskaičiuojamos Premijos dydis paskaičiuojamas nuo grąžinamos sumos, pagal tuo metu taikomą einamojo mėnesio tarifą.
    20. Atliekant apsipirkimus su Premija, priklausanti Premijos suma Klientui yra įskaitoma, po to, kai Operacija yra visiškai patvirtinta. Priklausomai nuo Pardavėjo, mokėjimo patvirtinimas gali trukti iki keletos darbo dienų ar savaičių. Premijos dydis bus skaičiuojamas pagal Operacijos patvirtinimo datą ir einamuoju periodu galiojantį/taikomą Premijos skaičiavimo procentą.
    21. Operacijoms, kurios užbaigiamos arba įvykdomos, esant kortelės neigiamui balansui, Premija nėra skaičiuojama ir suteikiama. Tai apima visas operacijas, kurios sumažina likutį žemiau nulio, net jei sąskaitos likutis autorizavimo metu buvo teigiamas.
    22. Vykdant Mokėjimo operacijas internetu, kai kuriose interneto svetainėse gali būti prašoma įvesti asmens duomenis, todėl tokiais atvejais turėtumėte pateikti tuos asmens duomenis, kuriuos pastaruoju metu pateikėte Bendrovei per Interneto svetainę arba Mobiliąją programėlę.
    23. Jei pardavėjo mokėjimo paslaugų teikėjas yra EEE teritorijoje ir mokėjimo paslaugos yra atliekamos EEE valstybės narės valiuta, Bendrovė užtikrina, kad pinigai pardavėjo mokėjimo paslaugų teikėjui bus pervesti per 4 Darbo dienas nuo Mokėjimo nurodymo gavimo dienos.
    24. Kai kurie pardavėjai gali nepriimti kortelės mokėjimui atlikti ir mes (arba Kortelės išdavėjas) neprisiimame už tai jokios atsakomybės. Jūs patys privalote pasitikrinti, kokius apribojimus taiko kiekvienas pardavėjas.
    25. Mes turime teisę, nenurodę priežasčių, atmesti jūsų prašymą pakeisti nustatytus limitus.
    26. Mes turime teisę bet kuriuo metu, nepranešę jums, pakeisti jums individualiai nustatytus operacijų limitus.
    27. Jei viršijate nustatytus limitus, mes turime teisę nevykdyti jūsų pateiktų Mokėjimų nurodymų.
    28. Klientas privalo raštu pranešti Bendrovei apie bet kokias neautorizuotas ar netinkamai atliktas Mokėjimo operacijas, klaidas, neatitikimus ar netikslumus. Pranešimas turi būti pateiktas nedelsiant (per 5 (penkias) Darbo dienas nuo sužinojimo apie šiame punkte nurodytus atvejus momento) ir bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per 60 (šešiasdešimt) kalendorinių dienų nuo tos dienos, kai Klientas mano, jog Bendrovė atliko neautorizuotą Mokėjimo operaciją arba ją atliko netinkamai.
    29. Jei Klientas nepraneša Bendrovei apie neautorizuotas ar netinkamai įvykdytas Mokėjimo operacijas per pirmiau nurodytus terminus, laikoma, kad Klientas besąlygiškai sutinka su įvykdytomis Mokėjimo operacijomis.
    30. Jei Klientas neigia autorizavęs Mokėjimo operaciją, kuri buvo įvykdyta, arba teigia, kad Mokėjimo operacija buvo įvykdyta netinkamai, Bendrovė privalo įrodyti, kad Mokėjimo operacijos autentiškumas buvo patvirtintas, ji buvo tinkamai užregistruota, įtraukta į sąskaitą Paskyroje ir jos nepaveikė techniniai ar kitokie trikdžiai.
    31. Gavusi atitinkamą pranešimą iš Kliento (Mokėtojo) per Sutartyje nustatytus terminus arba nustačiusi, kad Klientas neautorizavo Mokėjimo operacijos, Bendrovė nedelsiant, bet ne vėliau kaip iki kitos Darbo dienos pabaigos, Klientui įsipareigoja grąžinti neautorizuotos Mokėjimo operacijos sumą ir atstatyti Paskyros sąskaitos, iš kurios ta suma buvo nurašyta, likutį, kuris būtų buvęs, jei tokia neautorizuota Mokėjimo operacija nebūtų buvusi įvykdyta, išskyrus atvejus, kai Bendrovė turi pagrįstų priežasčių įtarti sukčiavimą. Bendrovė taip pat užtikrina, kad Klientas nepatirtų nuostolių dėl Bendrovei mokėtinų ar iš Bendrovės gautinų palūkanų.
    32. Visi dėl neautorizuotos Mokėjimo operacijos atsiradę nuostoliai, jei Klientas juos patyrė veikdamas nesąžiningai arba tyčia neįvykdęs savo pareigų, tenka Klientui.
    33. Jei Bendrovė nesudaro sąlygų bet kuriuo metu pranešti apie prarastą, pavogtą ar neteisėtai pasisavintą mokėjimo priemonę, nuostolius, atsiradusius dėl Mokėjimo priemonės neteisėto naudojimo, padengia Bendrovė, išskyrus atvejus, jei Klientas veikė nesąžiningai.
    34. Klientas įsipareigoja atsiskaityti už Operacijas, kurių galutinis patvirtinimas įvyko po Kortelės galiojimo pabaigos arba Kredito linijos sutarties nutraukimo, jei tokie patvirtinimai yra inicijuoti Prekybininko po įprasto apdorojimo laikotarpio (pvz., praėjus daugiau nei aštuonioms dienoms po Operacijos). Klientas supranta, kad tokios Operacijos gali įvykti dėl uždelsto Prekybininko patvirtinimo pateikimo ir sutinka padengti bet kokias nesumokėtas sumas, kurios gali atsirasti dėl tokių Operacijų.
  6. Paslaugų teikimo ribojimas
    1. Sąskaita Paskyroje gali būti užblokuota Kliento iniciatyva, jei Klientas pateikia atitinkamą prašymą Bendrovei (pavyzdžiui atlikdamas nurodytas veiksmus Programėlėje ar siunčiant užklausą Bendrovės klientų aptarnavimo komandai, ar kt.). Bendrovė turi teisę reikalauti, kad Kliento žodžiu pateiktas prašymas užblokuoti sąskaitą vėliau būtų patvirtintas raštu arba kitu mums priimtinu būdu.
    2. Prašymą užblokuoti savo Paskyrą ar atitinkamas paslaugas (pvz., kortelę) turite pateikti nedelsiant, ne vėliau kaip per 1 (vieną) Darbo dieną, jei:
      1. praradote (bet kokiu būdu) savo Mokėjimo priemonę (pvz., kortelę) arba prieigą prie jos;
      2. pastebėjote neautorizuotas ar įtartinas Mokėjimo operacijas Paskyros sąskaitoje arba įtartinus pokyčius Paskyroje.
    3. Bendrovė turi teisę atsisakyti užblokuoti sąskaitą Paskyroje, jei Bendrovei kyla pagrįstų abejonių, kad Sutarties 6.1 punkte nurodytą prašymą pateikė ne Klientas. Tokiais atvejais Bendrovė neatsako už nuostolius, kurie gali atsirasti dėl minėto prašymo pateikimui keliamų reikalavimų nevykdymo.
    4. Bendrovė turi teisę laikinai arba visam laikui, pilnai ar iš dalies, sustabdyti arba užblokuoti prieigą prie Paskyros arba dalies ar visų Paslaugų teikimą (pvz., Mokėjimo operacijų vykdymą, Mokėjimo priemonės atliekamas operacijas ir pan.) šiais atvejais:
      1. dėl objektyviai pagrįstų priežasčių, susijusių su Paskyroje esančių lėšų ir (arba) Mokėjimo priemonės saugumu, įtariamu neteisėtu ar nesąžiningu Paskyros sąskaitoje esančių lėšų ir (arba) Mokėjimo priemonės naudojimu;
      2. jei Klientas nesilaiko Sutarties sąlygų;
      3. jei Bendrovei kyla pagrįstų įtarimų, kad Paskyros sąskaitoje esančios lėšos gali būti naudojamos neteisėtai veiklai, įskaitant, bet neapsiribojant, nusikalstamai veiklai vykdyti;
      4. kitais Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatytais pagrindais ir (arba) Bendrovės sudarytuose papildomuose susitarimuose nurodytais atvejais.
      5. buvo pastebėta arba sužinota, kad su Kliento Paskyra ar Mokėjimo priemone susiję personalizuoti saugumo duomenys (pvz., prisijungimo prie Kliento Paskyros duomenys, kortelės duomenys, kortelės PIN kodas ir pan.) tapo arba galėjo tapti žinomi tretiesiems asmenims arba turite kitų įtarimų dėl neautorizuotos prieigos prie Kliento Paskyros ar Mokėjimo priemonės;
      6. įtariama arba žinoma, kad Kliento Paskyra, identifikavimo duomenimis, Mokėjimo priemone gali būti naudojamasi neteisėtu būdu.
    5. Apie įtariamą ar faktinį sukčiavimą arba grėsmę teikiamų Paslaugų ar Paskyros saugumui, Bendrovė įsipareigoja informuoti Klientą telefonu, elektroniniu paštu, paštu ar bet kokiu kitu tuo metu saugiu ir tinkamu būdu.
    6. Bendrovė panaikina pagal Sutartį nustatytus apribojimus, išnykus aplinkybėms, kurių pagrindu tokie apribojimai buvo nustatyti.
    7. Bendrovė neatsako už nuostolius, patirtus dėl Paslaugų teikimo sustabdymo.
  7. Mokesčiai, komisiniai mokesčiai ir valiutos keitimas
    1. Paslaugos apmokestinamos šioje Sutartyje nustatyta tvarka. Visi su Kortelės išdavimu ir naudojimu susiję mokesčiai yra išsamiai aprašyti Interneto svetainėje, (arba) Programėlėje ir Mokesčių kainyne ir limitų taikymo sąraše. Atskiri komisiniai mokesčiai, taip pat gali būti nurodyti ir Sutartyje arba su jumis sudarytuose papildomuose susitarimuose.
    2. Klientas patvirtindamas, kad susipažino su Sutartimi taip pat patvirtina, kad atidžiai išnagrinėjo apie Mokesčius pateiktą informaciją ir sąlygas.
    3. Jei Paskyros sąskaitoje nepakanka lėšų mokėjimo operacijai įvykdyti ir mokėjimams sumokėti, Bendrovė turi teisę atsisakyti vykdyti mokėjimo operaciją.
    4. Bendrovė gali keisti komisinių mokesčių dydį, todėl jūs privalote su jais susipažinti kiekvieną kartą, kai inicijuojate konkrečios paslaugos teikimą, kartu prisiimdami visą riziką tuo atveju, jei to nepadarote.
    5. Jei nenurodyta kitaip, komisiniai mokesčiai mokami eurais.
    6. Mokesčiai už grynųjų pinigų išėmimą ir užsienio valiutos keitimo operacijas bus automatiškai išskaičiuojami iš Kortelei suteikto Kredito limito. Už Kortelės pristatymą taikomas atskiras mokestis, kurį moka Klientas kortelės užsakymo metu.
    7. Valiutos konvertavimo kursai Klientui bus pateikti prieš vykdant Mokėjimo nurodymą.
    8. Jei Klientas atlieka Operaciją, kuriai reikia atlikti vieną ar daugiau valiutos keitimo operacijų, Įmonė Klientui taikys užsienio valiutos keitimo mokestį, kuris išsamiai aprašytas Interneto svetainėje ir (arba) Programėlėje ir Mokesčių kainyne ir limitų taikymo sąraše. Atitinkamais atvejais valiutos keitimo kursas bus nustatomas pagal didmeninės rinkos kursą arba vyriausybės nustatytą kursą, kurį savo nuožiūra taiko Sistema su papildomu procentiniu mokesčiu. Didmeniniai valiutų kursai gali pasikeisti nedelsiant, nepranešus Klientui.
    9. Jei Klientas naudoja Kortelę ne ta valiuta, kuria išreikšta Kortelė (EUR), nuo Kortelės (Kredito limito sumos) nuskaičiuojama suma bus lygi Operacijos sumai, perskaičiuotai į Kortelės valiutą pagal Scehmos nustatytą kursą. Klientui taip pat gali būti taikomas užsienio valiutos keitimo mokestis, kaip nurodyta Interneto svetainėje ir (arba) Programėlėje ir Mokesčių kainyne ir limitų taikymo sąraše. Kad Klientas galėtų palyginti valiutos keitimo mokesčius, jis gali realiuoju laiku matyti procentinį skirtumą tarp sumos, kuri bus nuskaičiuota nuo Kortelės už užsienio valiutos operaciją (susidedančią iš Shemos taikomo antkainio ir kitų mokesčių), ir naujausių Europos centrinio banko paskelbtų užsienio valiutos keitimo į eurus orientacinių kursų. Šią informaciją galite peržiūrėti Interneto svetainėje ir (arba) Programėlėje.
    10. Pasikeitus valiutos konvertavimo kursui, Bendrovė turi teisę jį taikyti nedelsiant, be išankstinio įspėjimo.
    11. Jei valiuta, kuria atliekama Mokėjimo operacija, skiriasi nuo valiutos, kuria nurašomos lėšos iš Paskyros sąskaitos, tokios valiutos konvertuojamos pagal Mokėjimo operacijos metu galiojantį Europos centrinio banko paskelbtą kursą. Europos centrinio banko kursai skelbiami interneto svetainėje adresu: https://www.ecb.europa.eu/stats/policy_and_exchange_rates/euro_reference_exchange_rates/html/index.en.html.
    12. Kortelės užblokavimas nelaikomas Sutarties nutraukimu ir nepanaikina Sutartyje numatytų Mokesčių apskaičiavimo bei Kliento pareigos mokėti šiuos ar kitus nurodytus mokesčius.
  8. Draudžiama veikla
    1. Klientui, naudojantis Paslaugomis, draudžiama gauti ar atlikti mokėjimus, susijusius su:
      1. nelicencijuotomis finansų įstaigomis, įskaitant nelicencijuotas valiutos keityklas ir pinigų pervedimo įmones;
      2. asmenimis, dalyvaujančiais nelegalių internetinių lošimų versle;
      3. klientais, kurių verslo tipas ar veiklos metodai yra įtraukti į Tarptautinių kortelių organizacijų sudarytą draudžiamų veiklų sąrašą;
      4. nelegalia veikla, produktais ir paslaugomis, pavyzdžiui, nelegaliomis azartinių lošimų paslaugomis (įskaitant, bet neapsiribojant, nelegalius internetinius kazino, sporto lažybas, lažybas, atvirkštinius aukcionus ir loterijas);
      5. bet kokiomis paslaugomis, kuriomis teikiama periferinė parama neteisėtai veiklai (t. y. susijusiomis su receptiniais vaistais, draudžiamomis medžiagomis ar jų sudedamosiomis dalimis; narkotikų gamybai skirtais reikmenimis);
      6. bet kokiais ginklais, šaunamaisiais ginklais, amunicija;
      7. tabako gamyba ar prekyba tabako gaminiais;
      8. prekyba laukiniais gyvūnais, augalais ar jų produktais;
      9. prekyba žmonėmis ar su tuo susijusiais veiksmais;
      10. radioaktyviųjų medžiagų gamyba arba prekyba jomis;
      11. prekyba gyvūnų kailiais, kaulais ir dramblio kaulu;
      12. marihuana, įskaitant medicinos reikmėms;
      13. donorystės, labdaros, ne pelno organizacijomis, išskyrus: 1) plačiai pripažįstamas ir gerą reputaciją turinčias tarptautines labdaros organizacijas; 2) Europos ekonominėje erdvėje registruotas labdaros organizacijas;
      14. suaugusiems skirtu turiniu, susijusiu su zoofilija, vaikų pornografija, nekrofilija, su išprievartavimu susijusia veikla ir kitu draudžiamu turiniu;
      15. bet kokiomis kitomis prekėmis ar paslaugomis, kurių pardavimas, tiekimas, pristatymas, siūlymas ar platinimas rinkoje yra draudžiamas ar ribojamas pardavėjo ar bet kurio jo kliento buveinės vietoje;
      16. saugomais meno, istorijos ir kultūros paveldo kūriniais;
      17. greito praturtėjimo schemomis, Ponzi schemomis, piramidės schemomis, investiciniais klubais ar panašia veikla;
      18. eskorto paslaugomis;
      19. masiniu elektroninių laiškų siuntimu, SMS paslaugomis ar rinkodaros tiksliniais sąrašais;
      20. riboto naudojimo elektronikos prietaisais (pvz., kabelinės televizijos dekoderiais, radarais ir stebėjimo įranga).
    2. Bendrovė gali bet kuriuo metu pakeisti arba išplėsti 8.1.1-8.1.20 punktuose nurodytų draudžiamų prekių ar paslaugų sąrašą, apie tai pateikdama pranešimą Klientui. Išplėtus 8.1.1-8.1.20 punktuose nurodytų prekių ar paslaugos sąrašą, Klientas privalo jo laikytis ir nedelsiant nutraukti mokėjimus už tokias prekes ar paslaugas.
    3. Jei Klientas neįvykdo pranešime nustatytų sąlygų, Bendrovė pasilieka teisę nutraukti verslo santykius ir Sutartį.
    4. Jei Klientui kyla abejonių dėl to, ar jo prekės ar paslaugos patenka į kurią nors iš išvardytų kategorijų, prieš siūlydamas tokias prekes ar paslaugas ar už jas apmokėdamas Klientas pirmiausia turėtų pasikonsultuoti su Bendrove.
  9. Kliento teisė atsisakyti sutarties ir sutarties nutraukimas, galiojimas bei pakeitimai
    1. Klientas turi teisę be priežasties ir baudos atsisakyti šios Sutarties ir anuliuoti Kortelę per 14 dienų nuo šios Sutarties pasirašymo dienos, pranešdamas Įmonei apie atsisakymą registruotu paštu, el. paštu ar Programėlėje prisijungęs prie savo Internetinės paskyros. Gavęs Kliento pranešimą apie Sutarties atsisakymą, Įmonė užblokuoja Kortelę. Įmonė grąžins visus pristatymo mokesčius, jei Klientas atsisakys Sutarties per šį laikotarpį.
    2. Klientas turi teisę nutraukti Sutartį bet kuriuo metu po pradinio 14 dienų laikotarpio, nurodyto Sutarties 9.1 punkte, prieš 30 dienų raštu pranešdamas Įmonei apie tai el. paštu Internetinėje paskyroje ir (arba) Interneto svetainėje ir (arba) Programėlėje. Tokiu atveju Internetinė paskyra ir Kortelė bus anuliuotos praėjus 10 dienų po to, kai Įmonė gaus pranešimą apie Sutarties nutraukimą. Nutraukus Sutartį Klientas nemoka jokio Mokesčio, išskyrus atvejus, kai nuo Sutarties įsigaliojimo dienos praėjo mažiau nei 6 mėnesiai (tuomet Klientas privalo atlyginti Kortelių išdavėjo ir (arba) Įmonės išlaidas, patirtas dėl Sutarties nutraukimo).
    3. Jūs turite teisę vienašališkai, nesikreipdami į teismą, nutraukti Sutartį šiomis sąlygomis:
      1. pranešimą raštu apie Sutarties nutraukimą turite mus pateikti ne vėliau kaip prieš 30 (trisdešimt) dienų iki planuojamo nutraukimo dienos;
      2. nutraukus Sutartį, privalote su mums pilnai atsiskaityti;
      3. atkreipiame dėmesį, kad jūsų teisė vienašališkai nutraukti Sutartį nėra absoliuti - mes turime teisę (pareigą) Sutartyje ir teisės aktuose numatytais atvejais (pvz., kai Paskyros sąskaita yra apribota) neleisti nutraukti Sutarties ir uždaryti sąskaitos.
    4. Mes turime teisę vienašališkai, nesikreipdami į teismą, nutraukti Sutartį šiomis sąlygomis:
      1. jūs padarote esminį Sutarties pažeidimą ir jo nepašalinate;
      2. jūs vengiate pateikti mums informaciją, kuri yra būtina tinkamam Sutarties vykdymui;
      3. paaiškėja, kad Sutarties sudarymo metu ar vėliau jūs pateikėte mums neteisingą ar klaidinančią informaciją;
      4. paaiškėja, kad jūs užsiimate mums nepriimtina, neteisėta veikla, susijusia su pinigų plovimo ir (arba) terorizmo finansavimu;
      5. jūsų veiksmai pakenkė ar galėjo pakenkti mūsų reputacijai;
      6. paskyros sąskaitoje yra susidariusi skola, kuri nepadengiama ilgiau nei du mėnesius;
      7. yra kitų svarbių priežasčių, nurodytų Sutartyje ir (ar) teisės aktuose, sudarančių pagrindą nutraukti Sutartį.
    5. Mes, ketindami nutraukti Sutartį, ne vėliau kaip prieš 60 (šešiasdešimt) dienų iki Sutarties nutraukimo dienos raštu, elektroniniu paštu, per Sistemą, Mobiliąją Programėlę ar kitu mūsų pasirinktu būdu informuojame jus apie planuojamą Sutarties nutraukimą.
    6. Įmonė turi teisę nutraukti šią Sutartį ir anuliuoti Kortelę be priežasties, prieš 60 dienų raštu pranešdama Klientui apie tai el. paštu, Internetinėje paskyroje ir (arba) Interneto svetainėje ir (arba) Programėlėje.
  10. Sutarties, jos neatsikiriamų dalių pakeitimai
    1. Sutartis gali būti keičiama.
    2. Bendrovė pasilieka teisę vienašališkai keisti Sutartį ir jos neatskiriamas dalis, įskaitant, bet neapsiribojant, taikomus komisinius mokesčius, paslaugų teikimo sąlygas ir pan.
    3. Bendrovė įsipareigoja informuoti Klientą ne vėliau kaip prieš 60 (šešiasdešimt) kalendorinių dienų apie bet kokius Sutarties, taikomų komisinių mokesčių ir (arba) Paslaugų teikimo sąlygų pakeitimus, kurie pablogina Kliento padėtį (pvz., kai padidinami esami komisiniai mokesčiai).
    4. 10.2-10.3 punktuose nurodytais atvejais, Bendrovė asmeniškai informuoja Klientą apie visus taikytinus pakeitimus.
    5. Jei Klientas nesutinka su siūlomais pakeitimais, jis turi teisę nedelsiant ir nepatirdamas jokių išlaidų nutraukti Sutartį prieš įsigaliojant tokiems pakeitimams. Nepasibaigus Sutarties atsisakymo terminui, Sutartį mes galime pradėti vykdyti tik gavę jūsų sutikimą. Mokėjimo nurodymo pateikimas, kitos Mokėjimo operacijos ar Paslaugos inicijavimas laikomas jūsų sutikimu, išreikštu konkliudentiniais veiksmais, pradėti vykdyti Sutartį. Pasinaudoję teise atsisakyti Sutarties, turite per 5 (penkias) Darbo dienas sumokėti mums už pagal Sutartį faktiškai suteiktas finansines paslaugas. Sumokėti komisiniai mokesčiai už pradėtas ar įvykdytas Mokėjimo operacijas ir kitas paslaugas negrąžinami.
    6. Atsiradus svarbioms priežastims, mes turime teisę keisti Sutartį, jos neatskiriamas dalis, taikomus komisinius mokesčius ir (arba) Paslaugų teikimo sąlygas nesilaikydami Sutarties 10.3 punkte nustatytų įspėjimo terminų. Tokiais atvejais apie bet kokius Paslaugų pakeitimus mes nedelsiant informuosime Klientą paskelbdami informaciją savo Interneto svetainėje ir/ar Mobiliojoje programėlėje ir/arba atsiųsdami pranešimą paštu ir (arba) elektroniniu paštu. Tokiu atveju Klientas turi teisę nedelsiant nutraukti Sutartį, apie tai įspėjęs Bendrovę raštu arba kitu Šalių sutartu būdu.
    7. Sutarties nutraukimas neatleidžia Kliento nuo įsipareigojimų Bendrovei, atsiradusių iki Sutarties nutraukimo dienos, tinkamo vykdymo.
    8. Jei Klientas nepasinaudoja teise nutraukti šią Sutartį Sutarties 10.5 arba 10.6 punktuose nustatyta tvarka, laikoma, kad Klientas sutinka su Sutarties pakeitimais, taikomais komisiniais mokesčiais ir (arba) paslaugų teikimo sąlygomis. Klientui sutikus su Sutarties, jos neatskiriamų dalių, taikomų komisinių mokesčių ir (arba) paslaugų teikimo sąlygų pakeitimais, vėliau jis neturi teisės pateikti Bendrovei pretenzijų ir (arba) reikalavimų dėl tokių pakeitimų turinio.
    9. Kortelės išdavėjas turi teisę vienašališkai pakeisti šią Sutartį pagal Mokėjimo paslaugų teikimo sąlygose nustatytas nuostatas.
  11. Internetinės paskyros, kortelės, PIN kodo ir kitų duomenų saugojimas
    1. Klientas sutinka prisiimti visą atsakomybę už Internetinę paskyrą, Saugumo duomenis, Kortelę, PIN kodą ir privalo imtis visų įmanomų priemonių, kad šie duomenys būtų saugūs ir visiškai konfidencialūs.
    2. Klientas sutinka prisiimti visą atsakomybę už bet kokią riziką, susijusią su Kortelės perdavimu ir pristatymu Klientui. Jei registruotu paštu išsiųstos Kortelės vokas pažeistas, Klientas tokios Kortelės neaktyvuoja ir ja nesinaudoja. Gavęs registruotu paštu išsiųstą pažeistą Kortelę, Klientas privalo kreiptis į Įmonę dėl naujos Kortelės išdavimo.
    3. Klientas privalo saugoti PIN kodą, niekam jo neatskleisdamas ir niekam neleisdamas matyti, kaip jį įveda. Jei Klientas užsirašo PIN kodą arba atskleidžia jį bet kuriam kitam asmeniui, Klientas gali būti laikomas atsakingu už bet kokias neautorizuotas ar apgaulingas operacijas, atliktas naudojantis Kliento kortele.
    4. Jei Klientas įtaria, kad kažkas kitas žino Kliento Kortelės PIN kodą arba Internetinės paskyros Saugumo duomenis, Klientas, prisijungęs prie savo Internetinės paskyros, Interneto svetainėje ir (arba) Programėlėje privalo kuo greičiau pakeisti šiuos duomenis. Jei Klientas negali to padaryti, jis turi nedelsdamas susisiekti su Įmone ir aptarti tolesnius veiksmus.
    5. Klientas reguliariai tikrina paskutines operacijas ir stebi Kortelės Operacijų istoriją. Jei Klientas neatpažįsta Operacijos, jis turi nedelsdamas apie ją pranešti (žr. toliau apie pranešimą).
    6. Klientas negali perduoti Kortelės jokiam kitam asmeniui arba leisti ja naudotis. Klientas gali būti laikomas atsakingu už bet kokias neautorizuotas ar apgaulingas operacijas, atliktas naudojant Kortelę.
    7. Praėjus Kortelės Galiojimo pabaigos datai arba jei ji randama po to, kai Klientas pranešė apie jos pametimą ar vagystę, Klientas privalo ją sunaikinti perpjaudamas pusiau per magnetinę juostelę ir (arba) lustą ir saugiai išmesdamas.
    8. Įmonė ir (arba) Kortelės išdavėjas pasilieka teisę reikalauti, kad Klientas užsiregistruotų ir (arba) naudotųsi kliento autentifikavimui skirtomis sustiprintomis internetinių operacijų saugumo sistemomis, kurios gali apimti vienkartinį slaptažodį ar kitą trečiosios šalies autentifikavimą.
    9. Sutarties 11.1–11.8 punktų nesilaikymas gali turėti poveikį Kliento galimybei reikalauti atlyginti nuostolius, jei galime įrodyti, kad Klientas tyčia neužtikrino informacijos saugumo arba veikė sukčiavimo tikslais, nepagrįstai delsdamas ar labai aplaidžiai.
    10. Klientas privalo laikytis kitų Mokėjimo paslaugų teikimo sąlygose nurodytų saugojimo reikalavimų.
  12. Pranešimas apie pamestą arba pavogtą fizinę kortelę
    1. Jei fizinė Kortelė pametama arba pavagiama, Klientas, prisijungęs prie savo Internetinės paskyros, privalo nedelsdamas apie tai pranešti Įmonei (tiesiogiai per Programėlę informuojant Klientų aptarnavimo komandą ar atliekant nurodytus veiksmus Programėlėje) arba kontaktais nurodytais Internetinėje Imonės svetainėje. Įmonė ir Kortelės išdavėjas nedelsdamas imsis veiksmų, kad apsaugotų Kliento lėšas. Taip pat Klientas gali bet kada laikinai užblokuoti Kortelę prisijungęs prie Internetinės paskyros ir pasinaudojęs „įšaldymo“ funkcija.
    2. Klientas sutinka bendradarbiauti su Įmone, Kortelės išdavėju ir jo atstovais, bet kuria priežiūros ar reguliavimo institucija ir policija, jei Kliento Kortelė pametama ar pavagiama arba jei Kortelės išdavėjas ir (arba) Įmonė įtaria, kad Kortelė naudojama sukčiavimo tikslais.
    3. Sutarties 12.1–12.2 punktų nesilaikymas gali turėti poveikį Kliento galimybei reikalauti atlyginti bet kokius nuostolius, jei Kortelės išdavėjas gali įrodyti, kad Klientas tyčia neužtikrino Saugumo duomenų saugumo arba veikė sukčiavimo tikslais, nepagrįstai delsdamas ar labai aplaidžiai.
  13. Pretenzijų ir ginčų sprendimo tvarka
    1. Klientas periodiškai, bet ne rečiau kaip kartą per mėnesį, atidžiai peržiūri savo Operacijų išrašus, esančius Internetinėje paskyroje, ir juose nurodytas Operacijas, atliktas naudojant Kortelę, taip pat atidžiai perskaito kitus Įmonės ir (arba) Kortelės išdavėjo pateiktus dokumentus ir informaciją, susijusią su Operacijų vykdymu. Jei Įmonės ir (arba) Kortelės išdavėjo pateiktoje informacijoje, susijusioje su Operacijomis, yra netikslumų ar neatitikimų, Klientas privalo nedelsdamas, ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo sužinojimo apie tokias aplinkybes, bet ne vėliau kaip per 60 kalendorinių dienų nuo atitinkamos Operacijos įvykdymo dienos (išskyrus atvejus, kai Bendrosiose mokėjimo paslaugų teikimo sąlygose nustatytas ilgesnis terminas), el. paštu, Internetinėje paskyroje ir (arba) Interneto svetainėje ir (arba) Programėlėje pateikti Įmonei nustatytos formos pretenziją dėl Operacijos, atliktos naudojant Kortelę, įvykdymo.
    2. Klientas įsipareigoja bendradarbiauti su Įmone ir Kortelės išdavėju, siekdamas atskleisti Kliento ginčijamos Operacijos atlikimo aplinkybes ir pateikti visus turimus įrodymus ir informaciją, patvirtinančią, kad Operaciją inicijavo (autorizavo) ne Klientas. Klientas taip pat įsipareigoja kreiptis į atitinkamas teisėsaugos institucijas, kad būtų pradėtas ikiteisminis tyrimas, jei Klientas sužinojo, kad naudojant Kortelę buvo atlikta ne Kliento inicijuota (autorizuota) Operacija.
    3. Kitos Kliento teisės ir galimai pažeistų teisių bei įstatymų saugomų interesų gynimo būdai nustatyti Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatyme, Lietuvos Respublikos mokėjimų įstatyme ir kituose Lietuvos Respublikos jurisdikcijoje galiojančiuose teisės aktuose.
  14. Pranešimas apie asmens duomenų ar finansinės padėties pasikeitimus
    1. Jei Klientas pakeičia vardą, pavardę, adresą ar kontaktinę informaciją, pvz., telefono numerį ar el. pašto adresą, Klientas privalo pranešti Įmonei per 14 dienų nuo pasikeitimo.
    2. Įmonė pasilieka teisę bet kuriuo metu atlikti patikrinimus siekdama patvirtinti, kad Kliento pateikti asmens duomenys yra tikslūs (pvz., prašydama pateikti atitinkamų dokumentų originalus), taip pat siekdama užkirsti kelią sukčiavimui ir (arba) pinigų plovimui. Be to, Klientui teikiant paraišką arba bet kuriuo metu ateityje, kiek tai susiję su Internetine paskyra, Klientas įgalioja Įmonę tiesiogiai arba pasitelkiant atitinkamas trečiąsias šalis atlikti elektroninius Kliento tapatybės patikrinimus.
  15. Taikoma teisė ir priskyrimas
    1. Šiai Sutarčiai taikoma Lietuvos Respublikos teisė.
    2. Jūs sutinkate su išimtine Lietuvos Respublikos teismų jurisdikcija.
    3. Bet koks Įmonės ir (arba) Kortelės išdavėjo delsimas ar nesugebėjimas pasinaudoti bet kokia teise ar teisių gynimo priemone pagal šią Sutartį negali būti aiškinamas kaip tos teisės ar teisių gynimo priemonės atsisakymas ar kliūtis ja pasinaudoti bet kuriuo vėlesniu metu.
    4. Jei kuri nors šios Sutarties nuostata laikoma neįgyvendinama arba neteisėta, likusios nuostatos lieka galioti.
    5. Jei kuri nors šios Sutarties dalis prieštarauja bet kokiems teisės aktų reikalavimams, Įmonė ta dalimi nesirems, bet traktuos ją taip, tarsi ji atitiktų atitinkamus teisės aktų reikalavimus. Jei prieš visiškai įvykdydami naująjį teisės akto reikalavimą turėsime atlikti veiklos pakeitimus, juos atliksime kuo greičiau.
    6. Bet kokia komunikacija dėl jūsų Paskyros bus vykdoma lietuvių ir (arba) anglų kalbomis.
  16. Komunikacija
    1. Bet kokia Įmonės komunikacija su Klientu bus vykdoma el. paštu, telefonu (nurodytu Interneto svetainėje ir (arba) Programėlėje) arba Programėle. Programėlė bus laikoma pagrindine bendravimo su Klientu priemone (jei Klientas naudojasi Programėle).
    2. Sutartis, visa informacija apie bet kokius Paslaugų ir mokesčių pasikeitimus pateikiama lietuvių kalba. Klientas patvirtina, jog sutinka, kad Šalių siunčiami pranešimai bus lietuvių kalba, nebent būtų susitarta dėl kitos priimtinos kalbos.
    3. Visus jums skirtus pranešimus (įskaitant informaciją apie Mokėjimo operacijas) mes, savo pasirinkimu, siunčiame el. paštu, per Mobiliąją programėlę, Sistemą, patalpiname Interneto svetainėje arba pateikiame kitais elektroninio ryšio kanalais ar raštu. Mūsų pranešimas laikomas gautu jo išsiuntimo jums dieną arba paskelbus jį Interneto svetainėje.
    4. Klientas gali susipažinti su jam aktualia informacija prisijungęs prie savo Paskyros Sistemoje.
    5. Pranešimus (prašymus) mums galite pateikti el. paštu, tiesiogiai per Programėlę ir kitomis Interneto svetainėje nurodytomis ryšio priemonėmis. Mes turime teisę konkrečiu atveju pareikalauti, kad pateiktumėte pranešimą, informaciją ar dokumentus kitu mūsų nurodytu būdu ir forma (pvz., registruotu paštu ir pan.), kad galėtume jus identifikuoti mūsų pasirinktomis priemonėmis, o jūs privalote tokį reikalavimą įvykdyti savo sąskaita.
    6. Jūsų pateikti pranešimai, informacija ar dokumentai laikomi gautais, kai mes patvirtiname jų gavimą.
  17. Force majeure
    1. Šalis jokiomis aplinkybėmis neatsako už Sutarties nevykdymą, jei ji įrodo, kad Sutartis nebuvo vykdoma dėl nenugalimos jėgos aplinkybių, kurios turi būti įrodinėjamos teisės aktų nustatyta tvarka. Apie nenugalimos jėgos aplinkybes Šalis privalo raštu pranešti kitai Šaliai per 10 (dešimt) kalendorinių dienų nuo tokių aplinkybių atsiradimo dienos.
    2. Neapribojant 17.1 punkto taikymo, Bendrovė neatsako už bet kokį IT sistemos, ryšių sistemos ar mokėjimo sistemos gedimą, nepriklausomai nuo to, ar toks gedimas įvyko dėl techninės ar programinės įrangos gedimo. Ši nuostata netaikoma Bendrovės sistemų arba sistemų, kurias Bendrovė tiesiogiai techniškai kontroliuoja ir prie kurių turi prieigą, gedimams, jei Bendrovė netaikė apsaugos nuo gedimų priemonių pagal veiklos tęstinumo planą laikantis įprastos praktikos ir nesugebėjo deramai sušvelninti gedimo pasekmių.
  18. Pareiškimai ir garantijos
    1. Klientas pareiškia ir garantuoja, kad:
      1. Sutarties sudarymas ir joje prisiimtų įsipareigojimų vykdymas iš Kliento pusės nepažeidžia ir neprieštarauja jokiam teisiniam įsipareigojimui ar tarp Kliento ir trečiosios šalies arba su ja susijusio subjekto sudaryto susitarimo nuostatoms;
      2. visa Kliento mums pateikta informacija yra ir išlieka išsami ir teisinga;
      3. Klientas visada laikysis šioje Sutartyje ir jos neatskiriamose dalyse prisiimtų įsipareigojimų galiojančiuose teisės aktuose nustatyta tvarka.
  19. Asmens duomenų apsauga
    1. Prieš pradėdami naudotis Paslaugomis, privalote susipažinti su asmens duomenų tvarkymo taisyklėmis, išdėstytomis mūsų Privatumo politikoje, kuri yra paskelbta Interneto svetainėje arba gali būti pateikta kitu, mūsų nustatytu, būdu.
  20. Skundai
    1. Jei Klientas yra nepatenkintas pagal šią Sutartį teikiamomis paslaugomis, Klientas turi kreiptis į klientų aptarnavimo skyrių Interneto svetainėje nurodytais kontaktais ir (arba) tiesiogiai per Programėlę.
    2. Klientų aptarnavimo skyrius, gavęs el. paštu išsiųstą Kliento skundą, stengiasi atsakyti Klientui kuo greičiau, tačiau bet kuriuo atveju atsako el. paštu ne vėliau kaip per 15 darbo dienų.
    3. Jei gavęs atsakymą iš klientų aptarnavimo skyriaus Klientas lieka nepatenkintas rezultatu, jis gali perduoti skundą Kortelės išdavėjui “Moorwand” elektroniniu paštu: operations@moorwand.com.
    4. Jei Įmonei nepavyksta išspręsti skundo, Klientas turi teisę per 1 (vienus) metus nuo atsakymo iš klientų aptarnavimo skyriaus gavimo, priklausomai nuo skundo pobūdžio, kreiptis į Lietuvos banką adresu:

      Lietuvos Bankas

      Adresas:

      Žalgirio g. 90, LT-09303 Vilnius;

      Telefono numeris:

      +370 5 251 2763 (iš daugumos Lietuvos fiksuotojo ryšio telefonų skambučiai nemokami, tačiau gali būti taikomi mokesčiai, jei naudojatės mobiliuoju telefonu arba skambinate ne iš Lietuvos),

      El. paštas:

      info@lb.lt

  21. Atsakomybė
    1. Įmonė (atitinkamais atvejais – Kortelės išdavėjas) atsako už tinkamą Sutartimi prisiimtų įsipareigojimų vykdymą. Jeigu Įmonės įsipareigojimai pagal Sutartį nebuvo įvykdyti arba buvo įvykdyti netinkamai dėl trečiųjų šalių kaltės, Įmonė (atitinkamais atvejais – Kortelės išdavėjas) atsako už trečiąsias šalis tik tuo atveju, jeigu Įmonė (atitinkamais atvejais – Kortelės išdavėjas) savo įsipareigojimams pagal Sutartį vykdyti pasitelkė šias trečiąsias šalis.
    2. Jei Įmonė ir (arba) Kortelės išdavėjas negali pagrįstai kontroliuoti, įskaitant, bet neapsiribojant, su Kortele ar Internetine paskyra susijusių defektų, dėl kurių Įmonė ir (arba) Kortelės išdavėjas negali įvykdyti ar vėluoja įvykdyti savo įsipareigojimus pagal šią Sutartį, Įmonė ir (arba) Kortelės išdavėjas nebus atsakingi už bet kokius nuostolius, kuriuos Klientas gali patirti.
    3. Jei Klientas nukentėjo dėl to, kas įvyko dėl Įmonės ir (arba) Kortelės išdavėjo kaltės arba ko Įmonė ir (arba) Kortelės išdavėjas pagrįstai negalėjo išvengti, Įmonė ir (arba) Kortelės išdavėjas atsako tik už finansinius nuostolius, nurašytus nuo Kortelės, bet ne už bet kokius kitus (netiesioginius) nuostolius. Jei Kortelė yra pažeista, atsakomybė apsiriboja Kortelės pakeitimu.
    4. Klientas gali būti neatsakingas už tai, kad Kortele, Kortelės numeriu ar PIN kodu pasinaudojo kitas asmuo, neturintis leidimo jais naudotis, arba jei ji buvo pamesta, pavogta ar sunaikinta, išskyrus atvejus, kai:
      1. Klientas sutiko, kad dėl to, jog asmuo turėjo Kliento Kortelę, Kortelės numerį ar PIN kodą, arba dėl didelio aplaidumo ar nerūpestingumo nesilaikė Sutartyje nurodytų sąlygų; tokiu atveju Klientas gali būti atsakingas už bet kokį naudojimą, kuris įvyko iki tol, kol mums pranešėte apie tai pagal šias sąlygas, arba
      2. Klientas veikė sukčiavimo tikslais. Tiek, kiek leidžiama pagal įstatymus, Klientas gali būti atsakingas už netinkamą Kortelės, Saugumo duomenų ar PIN kodo naudojimą.
    5. Klientas gali būti atsakingas ne didesne kaip 50 EUR suma už Operacijas, įvykdytas naudojant prarastą ar pavogtą Kortelę arba neteisėtai pasisavintą mokėjimo priemonę, kai Kortelės turėtojas nesaugojo Kortelės Saugumo duomenų, išskyrus taikomuose teisės aktuose nurodytus atvejus, kai toks baudos taikymas tam tikromis aplinkybėmis nebūtų leidžiamas. 50 EUR atsakomybės riba taikoma kiekvienam praradimo, vagystės ar neteisėto pasisavinimo atvejui, o ne kiekvienai operacijai.
    6. Jei Klientas neveikė sukčiavimo tikslais ar labai aplaidžiai, didžiausia Kliento atsakomybė už bet kokias Operacijas ar mokesčius, patirtus dėl to, kad kitas asmuo pasinaudoja Kortele prieš Klientui pranešant apie jos praradimą ar vagystę, yra 50 EUR. Sąvoka „labai aplaidžiai“ gali apimti užrašyto PIN kodo laikymą šalia Kortelės arba kartu su ja, kad kitas asmuo galėtų lengvai juo pasinaudoti.
    7. Klientas atsako už:
      1. bet kokią neautorizuotą veiklą, jei Klientas veikia sukčiavimo tikslais arba labai aplaidžiai, ir
      2. bet kokius nuostolius ar sukčiavimą, tiesiogiai atsiradusius dėl to, kad Klientas nedelsdamas nepranešė Įmonei apie bet kokius vardo, adreso ar kontaktinių duomenų pasikeitimus.
    8. Jei Klientas nenaudoja Kortelės pagal Sutartį ir (arba) Mokėjimo paslaugų teikimo sąlygas, o Įmonė ir (arba) Kortelės išdavėjas nustato, kad Klientas naudoja Kortelę sukčiavimo tikslais, Įmonė ir (arba) Kortelės išdavėjas pasilieka teisę reikalauti iš Kliento atlyginti visas pagrįstas išlaidas, patirtas imantis veiksmų, kuriais siekiama sustabdyti Kliento naudojimąsi Kortele ir susigrąžinti bet kokius dėl Kliento veiklos atsiradusius įsiskolinimus.
    9. Kiek tai leidžia įstatymas, visos sąlygos ar garantijos, numanomos pagal įstatymą, statutą ar kitaip, yra aiškiai netaikomos.
    10. Visos kitos su atsakomybe susijusios sąlygos nurodytos Mokėjimo paslaugų teikimo sąlygose.
  22. Kliento patvirtinimas
    1. Sutikdamas su šios Sutarties sąlygomis, Klientas patvirtina, kad:
      1. sutinka gauti Paslaugas;
      2. susipažino su Sutarties, Privatumo politikos, komisinių mokesčių, prašymų, priedų, priedėlių nuostatomis, su jomis sutinka ir įsipareigoja jų laikytis;
      3. prieš sutinkant su šios Sutarties ir jos neatskiriamų dalių sąlygomis, Bendrovė supažindino Klientą su šiomis sąlygomis, įskaitant teises ir pareigas, ir jas išaiškino, taip pat nurodė komisinių mokesčių dydžius;
      4. sutinka, kad Bendrovė teikdama Klientui informaciją apie Paslaugas naudotų el. pašto adresą, pašto adresą ir telefono numerį, kuriuos jis pateikė KYC anketoje;
      5. leidžia Bendrovei tvarkyti Kliento pateiktus duomenis (rinkti, saugoti, registruoti, pateikti, perduoti, persiųsti ir atlikti kitus veiksmus), taip pat prašyti pateikti ir gauti duomenis bei kitą informaciją iš trečiųjų asmenų ir ją tvarkyti; Bendrovė turi teisę perduoti Kliento asmens duomenis tretiesiems asmenims, jei tai būtina Paslaugų teikimo tikslais;
      6. sutinka pateikti papildomą informaciją, jei Bendrovė jos pareikalautų, siekiant patikslinti Sutartyje ir jos neatskiriamose dalyse nurodytus duomenis.
  23. Baigiamosios nuostatos
    1. Klientas neturi teisės perduoti savo teisių ir pareigų, kylančių iš šios Sutarties, tretiesiems asmenims be išankstinio raštiško sutikimo.
    2. Šalys įsipareigoja saugoti viena kitos komercines paslaptis, Konfidencialią informaciją, išskyrus viešai prieinamą informaciją, kurią sužinojo vykdydamos Sutartį, ir neatskleisti jos tretiesiems asmenims be raštiško kitos Šalies ar jos įgaliotų atstovų sutikimo, išskyrus atvejus, kai pareigą perduoti tokią informaciją numato įstatymai. Atskiros kiekvienos Sutarties sąlygos yra konfidencialios ir be kitos Šalies sutikimo neskelbiamos viešai, išskyrus įstatymų numatytus atvejus.
    3. Klientui yra žinoma, kad Bendrovė teikia Paslaugas tik EEE valstybėse.
    4. Jei bet kuris kompetentingos jurisdikcijos teismas nustato, kad kuri nors Sutarties nuostata yra negaliojanti, neteisėta ar neįgyvendinama, ta nuostata atskiriama nuo likusios Sutarties dalies, kuri lieka pilnai galioti įstatymų nustatyta apimtimi.
    5. Šalys privalo nedelsiant informuoti viena kitą apie bet kokias Sutarties vykdymui reikšmingas aplinkybes. Bendrovės prašymu, Klientas privalo pateikti tokias aplinkybes, kaip pvz.: Kliento teisėto atstovo, turinčio parašo teisę, pasikeitimas, bankroto bylos inicijavimas ir iškėlimas, reorganizavimas, pertvarkymas ir pan., pagrindžiančius dokumentus, nepriklausomai nuo to, ar ši informacija yra ar nėra perduota viešiems registrams.
    6. Jūs negalite perleisti iš Sutarties kylančių teisių ir pareigų jokiai trečiajai šaliai be mūsų išankstinio raštiško sutikimo. Mes turime teisę bet kuriuo metu be jūsų sutikimo perleisti savo teises ir pareigas, kylančias iš Sutarties, tretiesiems asmenims, jeigu toks teisių ir pareigų perleidimas neprieštarauja teisės aktų reikalavimams.
    7. Šalys privalo nedelsiant pranešti viena kitai apie bet kokius savo kontaktinių duomenų pasikeitimus. Bendrovės prašymu, Klientas privalo pateikti kontaktinių duomenų pasikeitimą pagrindžiančius atitinkamus dokumentus. Šių įsipareigojimų nesilaikymas reiškia, kad pranešimas, išsiųstas remiantis naujausia kitai Šaliai pateikta kontaktine informacija, yra tinkamai įteiktas ir kad visi įsipareigojimai, įvykdyti remiantis tokiais kontaktiniais duomenimis, yra tinkamai įvykdyti.


Mokesčių kainynas ir limitų taikymo sąrašas

Kredito linijos kortelėMokesčiai
Kortelės užsakymas0 eur
Sutarties sudarymas0 eur
Kortelės aktyvavimas0 eur
Kortelės pristatymas4,99 eur arba 13,99 eur (priklauso nuo pasirinkto siuntimo būdo)
Finansų valdymas
Mėnesinis administravimo mokestis0 eur
Mokėjimų išrašo generavimas programėlėje0 eur
Pinigų operacijos
Grynųjų pinigų išėmimas iš bankomato iki 500 €/mėn.0 eur
Grynųjų pinigų išėmimas iš bankomato nuo 500 €/mėn.1%
Užsienio valiutos keitimo mokestis2%


Limito tipasDažnisEUR
Didžiausias bendras likutisKiekvienos kortelės (kredito limito)5 000
Didžiausias leidžiamas operacijų skaičius pardavimo vietojePer 24 val.nėra
Didžiausia leidžiama operacijų vertė pardavimo vietojePer 24 val.5 000
Didžiausias leidžiamas operacijų skaičius pardavimo vietojePer mėnesįnėra
Didžiausia leidžiama operacijų vertė pardavimo vietojePer mėnesį10 000
Didžiausias leidžiamas operacijų skaičius pardavimo vietojePer metusnėra
Didžiausia leidžiama operacijų vertė pardavimo vietojePer metus70 000
Didžiausias grynųjų pinigų išėmimų iš bankomato skaičiusPer 24 val.5
Didžiausia grynųjų pinigų išėmimų iš bankomato vertėPer 24 val.1 000
Didžiausias grynųjų pinigų išėmimų iš bankomato skaičiusPer mėnesį20
Didžiausia grynųjų pinigų išėmimų iš bankomato vertėPer mėnesį5 000
Didžiausias grynųjų pinigų išėmimų iš bankomato skaičiusPer metus300
Didžiausia grynųjų pinigų išėmimų iš bankomato vertėPer metus30 000