Programėlės naudojimo taisyklės

Pagrindinės sąvokos

  • Bendrovė – įmonė UAB Craftsoft, įmonės kodas 305543622, buveinės adresas – V. Nagevičiaus g. 3, LT-08237 Vilnius, el. paštas pagalba@unlokk.lt. Unlokk programėlė yra UAB Craftsoft įmonės sukurtas produktas.
  • Klientas – Bendrovės nustatytus kriterijus atitinkantis fizinis asmuo, nuolat gyvenantis Lietuvos Respublikoje, ketinantis pasinaudoti teise gauti Vartojimo kreditą bei kitomis Vartojimo kredito sutartyje suteiktomis teisėmis.
  • Kliento identifikacija – Kliento tapatybės nustatymas ir pripažinimas. Kliento identifikacija vykdoma pagal reikalavimus, patvirtintus Lietuvos Respublikos pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatyme bei Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos reikalavimuose dėl kliento tapatybės nustatymo nuotoliniu būdu.
  • Bendraskolis – Bendrovės nustatytus kriterijus atitinkantis fizinis asmuo, kuris neatlygintinai turi atsakyti Bendrovei, jeigu Vartojimo kredito gavėjas tinkamai neįvykdys savo prievolių pagal Vartojimo kredito gavėjo ir Bendrovės sudarytą Vartojimo kredito sutartį su visais vėlesniais pakeitimais ir priedais.
  • Paskyra – Registravimosi mobiliojoje aplikacijoje rezultatas, kurios metu įrašomi užsiregistravusio asmens duomenys.
  • Patvirtinimo kodas – vienkartinis skaičių kodas, iš šešių skaitmenų, kuriuo tikrinama ir užtvirtinama Kliento mobilaus telefono numerio ir elektroninio pašto sąsaja su Unlokk programėle. Unlokk siunčia Patvirtinimo kodą Klientui į telefono numerį ir į elektroninį paštą ir Klientas įveda jį Unlokk Programėlėje.
  • PIN kodas – registracijos metu, paties Kliento sukurtas keturių skaitmenų kodas, su kuriuo Klientas atrakina savo Unlokk Programėlę, kas kartą prie jos jungiantis.
  • Unlokk mobilioji programėlė – mobili programėlė, kurios dėka Klientas gali gauti Vartojimo kreditą. Naudodamasis Bendrovės paslaugomis, Klientas Mobiliąją platformą privalo įdiegti savo telefone.
  • Unlokk Paslaugos – UAB Craftsoft veikia vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vartojimo kredito įstatymo nuostatomis ir Unlokk Programėlės pagalba teikia Klientams Vartojimo kreditus. Įmonės veiklą prižiūri - Lietuvos Bankas. Kreditai suteikiami atsakingai. Bendrovė įvertina vartojimo kredito gavėjo kreditingumą, atlieka tikrinimą kreditingumui vertinti naudojamuose registruose ir informacinėse sistemose.
  • Vartojimo kreditas – pinigų suma, kurią Bendrovė suteikia pagal konkrečias sąlygas individualiai kiekvienam Klientui.

Unlokk Programėlės veikimas

  1. Unlokk Programėlė yra mobili platforma, kurios dėka UAB Craftsoft gali teikti Klientams Vartojimo kreditus.
  2. Unlokk Programėlės parsisiuntimas yra nemokamas.
  3. Klientas privalo įsitikinti, kad Unlokk Programėlę į savo mobilųjį įrenginį siunčiasi ir diegiasi tik iš Unlokk pateiktų tinklapių (Google Play / AppleStore / Huawei Gallery).
  4. Klientas naudodamasis Unlokk Programėle gali atlikti šiuos veiksmus:
    1. registruotis Unlokk Sistemoje ir susikurti asmeninę Paskyrą. Klientui prisiregistravus Unlokk programėlėje, jos teikiamos paslaugos yra ribojamos, kol bus atlikta pilna Kliento identifikacijos procedūra pagal Unlokk Sistemoje nustatytas taisykles;
    2. Pilnai identifikuoti klientai gali naudotis šiomis Unlokk Paslaugomis per Unlokk Programėlę:
      1. skolintis pasirinktą sumą, per pasirinktą terminą;
      2. lengvai valdyti Programėlėje teikiamų paslaugų procesus;
      3. patikrinti UAB Craftsoft suteikto Vartojimo kredito likučio informaciją;
      4. mokėti mėnesio įmokas;
      5. vykdyti kitas Unlokk Programėlėje esančias funkcijas.
  5. Unlokk Programėlės funkcijos gali būti papildomos naujesnėse Unlokk Programėlės versijose. Apie Unlokk Programėlės atnaujinimus Klientui pranešama siunčiant pranešimą į jo mobilųjį įrenginį. Klientui, įdiegus atnaujinimus savo mobiliajame įrenginyje, išreiškiamas jo sutikimas su atnaujinimais.
  6. Unlokk Paskyros sukūrimas

  7. Klientas registruojasi prie Unlokk Programėlės ir kuria asmeninę Unlokk Paskyrą, atlikdamas šiuos veiksmus išdėstyta eilės tvarka:
    1. Klientas pateikia savo telefono numerį ir patvirtina jį Patvirtinimo kodu.
    2. Klientas pateikia savo elektroninį paštą ir patvirtina jį Patvirtinimo kodu.
    3. Klientas susikuria Unlokk programėlės atrakinimo PIN kodą. Su sukurtu PIN kodu Klientas atrakina savo Unlokk Programėlę ir tai yra vienintelis būdas, kuriuo Klientas gali prisijungti prie savo Paskyros bei valdyti ją.
    4. Klientas pateikia savo asmens dokumentą fotografuodamas jį realiu laiku, pagal nurodymus, kaip to prašoma Unlokk Programėlėje. Klientas renkasi vieną asmens dokumentą, kurį nori ir gali pateikti iš Unlokk Programėlėje esančių pasirinkimų. Asmens tapatybės dokumentas reikalingas Kliento identifikacijai.
    5. Klientas nusifotografuoja savo atvaizdą, pakreipdamas veidą taip, kad jis visas būtų matomas ovalo rėmelyje, kaip nurodyta Unlokk Programėlėje. Fotografuojama realiu laiku.
    6. Nuotolinis kliento tapatybės nustatymas vykdomas pagal reikalavimus, patvirtintus Lietuvos Respublikos pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymo bei Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos reikalavimuose dėl kliento tapatybės nustatymo nuotoliniu būdu.
    7. Pateiktos nuotraukos turi būti ryškios, gerai matomi, o dokumentuose esanti informacija aiškiai įskaitoma.
  8. Klientui ilgą laiką nesinaudojant programėle ir po ilgo laiko bandant prisijungti, Unlokk Programėlė prašo patvirtinti Kliento telefono numerį ir atsiunčia vienkartinį patvirtinimo kodą SMS žinute.
  9. Vartojimo kredito suteikimas ir išmokėjimas Unlokk programėlėje

  10. Galimybę gauti paskolą turi tik pilnai identifikuoti Klientai.
  11. Galimybę gauti gauti paskolą Unlokk programėlėje turi tie Klientai, kurių kreditingumas tikrinamas pagal UAB Craftsoft Vartojimo kredito gavėjų kreditingumo vertinimo taisykles.
  12. Unlokk paskola išmokama tik į asmeninę Kliento banko sąskaitą, kurią Klientas patvirtina 0,01 EUR pavedimu.
  13. Unlokk paskola su Bendraskolio pagalba

  14. Klientas, Unlokk programėlėje, turi tris pasirinkimus naudotis Unlokk programėlėje teikiamomis paslaugomis:
    1. Gauti paskolą pats.
    2. Gauti paskolą su Bendraskolio pagalba:
      1. Klientas naudojasi “Kreiptis į bendraskolį” funkciją Unlokk Programėlėje ir gauna QR kodą. QR kodu dalinasi su Bendraskoliu. Klientas QR kodą pateikia Bendraskoliui, vienu iš šių būdų: OR kodą siunčia Bendraskoliui žinute, OR kodą nuskaito tiesiogiai, ar nuskaito QR kodą kitais būdais.
    3. Padėti gauti paskolą kitam, pačiam tampant bendraskoliu:
      1. Norint tapti bendraskoliu Klientas naudojasi “Tapti bendraskoliu” funkcija Unlokk Programėlėje ir laukia QR kodo iš asmens, už kurį sutinka laiduoti. QR kodu dalijamasi, vienu iš anksčiau išvardintų būdų.
      2. Bendraskolis savo Paskyroje mato duomenis apie paskolą asmens, už kurį laiduoja.
  15. Klientas ar Bendraskolis, nepaisant to, ar Vartojimo kreditą ima sau, ar padeda kitam asmeniui gauti, vienu metu gali turėti ir matyti informaciją apie vieną Vartojimo kreditą savo Unlokk Paskyroje.
  16. Galimybę laiduoti ar gauti bendraskolio pagalbą turi tik pilnai identifikuoti Klientai.
  17. Paskyrą Unlokk Programėlėje tiek Klientas, tiek Bendraskolis kuriasi vienodai, kaip nurodyta, šių taisyklių Unlokk Paskyros sukūrimas skiltyje.
  18. Saugumas

  19. Klientas privalo rūpintis mobilaus įrenginio, kuriame yra įdiegta Programėlė, saugumu, nepalikti įjungtos Unlokk Programėlės, nepalikti PIN kodo kitiems asmenims prieinamose vietose, jokiais kitais būdais neatskleisti PIN kodo kitiem asmenim. Jei Klientui kyla įtarimas, kad kiti asmenys gali žinoti Unlokk Programėlės PIN kodą, Klientas privalo nedelsiant pakeisti Unlokk Programėlės PIN kodą.
  20. Klientas atsako pats, jei jo Unlokk Paskyra tapo prieinama tretiesiems asmenims ir jis nesiėmė anksčiau išvardintų saugos priemonių.
  21. Klientas yra visiškai atsakingas už registracijos metu pateiktų: numerio (SIM kortelės), elektroninio pašto prisijungimo apsaugą. Taip pat ir už paties mobilaus telefono bei visų jame esančių slaptažodžių apsaugą.
  22. Klientas privalo naudotis originalia operacine sistema ir jos standartinėmis priemonėmis, suteiktomis kartu su mobiliuoju įrenginiu. Įdiegus kitą operacinę sistemą į mobilųjį įrenginį ar pakeitus jos standartines integruotas teisių ir apsaugos funkcijas, padidėja saugumo pavojus duomenims, saugomiems atskirų įdiegtų programėlių, tame tarpe ir Unlokk Programėlės. Unlokk neatsako dėl operacinės sistemos saugumo pažeidimų ir dėl šios priežasties atsiradusių nuostolių.
  23. Atsakomybė

  24. Bendrovė neatsako dėl bet kokių Kliento nuostolių, jei Klientas dėl kokių nors priežasčių negali prisijungti prie Unlokk Programėlės arba bet koks įrenginys, programa, operacinė sistema, kuri naudojama kartu su Unlokk Programėle, nustoja veikusi arba Unlokk Programėlė neveikia taip kaip tikėjosi Klientas ar buvo aptikta klaidų arba paslaugos negalėjo būti suteiktos laiku dėl trečiųjų asmenų įtakos (pvz. programinės įrangos, operacinės sistemos, operatorių ir pan.).
  25. Klientas prisiima pilną atsakomybę už tai, jog Unlokk Programėlėje, registracijos metu pateiktas mobilaus telefono numeris ir elektroninis paštas, priklauso Klientui.
  26. Bendrovė neprisiima atsakomybės dėl tiesioginių ar netiesioginių nuostolių, kuriuos gali patirti Klientas, naudodamasis šia paslauga. Bendrovė taip pat neatsako už Kliento nuostolius, patirtus dėl telekomunikacijos tinklų gedimų.
  27. Privatumas

  28. Visa informacija, kurią Bendrovė Unlokk Programėlės pagalba renka iš paties Kliento (vardas, pavardė, telefono numeris, elektronins paštas, asmeninės banko sąskaitos numeris, Kliento pajamos ir išlaidos, asmens tapatybės dokumento bei jo atvaizdo nuotraukos ir kita), yra renkama vadovaujantis savanoriškumo ir teisingumo bei informacijos išsamumo principais.
  29. Informacija, kuri reikalinga Kliento kreditingumui ar jo identifikacijai nustatyti renkama vadovaujantis teisėtumo, sąžiningumo ir skaidrumo, tikslo apribojimo, duomenų kiekio mažinimo, tikslumo, saugojimo trukmės apribojimo, vientisumo ir konfidencialumo, prieigos prie Asmens duomenų ribojimo, teisėto pagrindo įgyvendinimo bei atskaitomybės principais.
  30. Bendrovė bei jos samdomi konsultantai (advokatai, teisines paslaugas teikiančios įmonės ir pan.), įgyvendindami teikiamas finansavimo paslaugas bei identifikuodami Klientą, kreipiasi į žemiau nurodytus asmenis ir gauna iš jų žemiau nurodytus duomenis bei juos tvarko:
    1. iš kreditų biuro UAB „Scorify“ administruojamų informacinių sistemų INFOBANKAS bei KREDITŲ BIURAS: vardas, pavardė, asmens kodas, asmens reitingas (vėlavimo atsiskaityti 90 d. ir daugiau tikimybė), bankroto informacija, nepadengtų skolų informacija, mokėjimo istorija, ataskaitų apie subjektą skaičius (perduodami / gaunami ir sutuoktinio duomenys, jeigu reikia),
    2. iš VĮ Registrų centras: vardas, pavardė, asmens kodas, deklaruota gyvenamoji vieta, duomenys apie turimą kilnojamąjį ir nekilnojamąjį turtą, duomenys apie įkeistą turtą, duomenys apie taikomus areštus turtui,
    3. iš Lietuvos Respublikos gyventojų registro: vardas, pavardė, asmens kodas, deklaruota gyvenamoji vieta,
    4. iš Paskolų rizikos duomenų bazės, kuri administruojama Lietuvos banko: vardas, pavardė, asmens kodas, deklaruota gyvenamoji vieta, suteiktos paskolos, jų dydis, vėlavimas atsiskaityti, paskolų likučiai;
    5. iš Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos: vardas, pavardė, asmens kodas, socialinio draudimo numeris, duomenys apie gaunamas pajamas, pajamų šaltinius;
    6. iš Valstybinės mokesčių inspekcijos: vardas, pavardė, asmens kodas, duomenys apie mokamus/mokėtinus mokesčius;
    7. iš Juridinių asmenų dalyvių informacinės sistemos: vardas, pavardė, asmens kodas, nuosavybės teise priklausančių akcijų dalis,
    8. iš kitų asmenų valdomų ir tvarkomų registrų bei duomenų bazių: informacija, reikalinga aukščiau nurodytoms funkcijoms atlikti.
    9. Bendrovė tvarko aukščiau nurodytus duomenis, vertinant Kliento mokumą bei atliekant Kliento ūkinės finansinės veiklos vertinimą finansavimo paslaugų Klientui, jo sutuoktiniui ar asmeniui, už kurį laiduoja, teikimo ir suteiktų finansavimo paslaugų naudojimosi laikotarpiu.
  31. Bendrovė, įgyvendindama aukščiau nurodytas funkcijas, tvarko šiuos Kliento asmens duomenis: vardas, pavardė, asmens kodas, gyvenamoji vieta (adresas), gimimo data, asmens tapatybės dokumento duomenys, telefono numeris, elektroninio pašto adresas, socialinio draudimo pažymėjimo rekvizitai ir kita.
  32. Kliento asmens duomenys bus saugomi 10 metų arba 10 metų po sandorio įvykdymo. Prie asmens duomenų prieigos teisę gali turėti informacinių sistemų priežiūrą atliekančios įmonės, kurios veikia UAB Craftsoft, kaip duomenų valdytojo, vardu. Kliento asmens duomenys gali būti atskleisti tretiesiems asmenims, vadovaujantis teisės aktų reikalavimais.
  33. Klientas įstatymų nustatyta tvarka turi teisę inter alia:
    1. būti informuotas (-a) apie savo asmens duomenų tvarkymą;
    2. susipažinti su savo asmens duomenimis;
    3. reikalauti ištaisyti savo asmens duomenis;
    4. nesutikti, kad būtų tvarkomi mano asmens duomenys.
  34. Jeigu Klientas turi klausimų ar nusiskundimų dėl asmens duomenų tvarkymo, Klientas gali kreiptis į UAB Craftsoft (į/k 305543622) el. pašto adresu pagalba@unlokk.lt.
  35. Klientas turi teisę bet kuriuo metu atšaukti sutikimą tvarkyti jo asmens duomenis, atsiųsdamas prašymą į UAB Craftsoft el. pašto adresupagalba@unlokk.lt
  36. Tiesioginė rinkodara

  37. Klientas sutikdamas su Unlokk Programėlės naudojimo taisyklėmis sutinka ir su Tiesioginės rinkodaros siunčiamais pranešimais.
  38. Klientas turi teisę atsisakyti rinkodaros pranešimų gavimo bet kuriuo metu.
  39. Klientas gali atsisakyti rinkodaros pranešimų gavimo šiais būdais:
    1. paspaudžiant atitinkamą nuorodą bet kuriame gautame rinkodaros pranešime;
    2. susisiekiant su Bendrove el. paštu pagalba@unlokk.lt
    3. tiesiogiai per Unlokk Programėlę susisiekiant su Unlokk Klientų aptarnavimo komanda.
    4. Rinkodaros pranešimų atsisakymas nesustabdys pranešimų, tiesiogiai susijusių su paslaugų Klientui teikimu.
  40. Baigiamosios nuostatos

  41. Klientas atsisiųsdamas Unlokk Programėlę ir registruodamasis prie jos (įvedant telefono numerį) sutinka su šiomis Taisyklėmis.
  42. Klientas sutikdamas su šiomis taisyklėmis patvirtina, kad su taisyklėmis susipažino ir sutinka, su visais aprašytais punktais.
  43. Klientui taikomos visos jam taikytinos Bendrosios Vartojimo kredito sutarties sąlygos bei šių Taisyklių nuostatos.
  44. Klausimai, nesureguliuoti šiomis Taisyklėmis, yra reglamentuojami Bendrosiose Vartojimo kredito sutarties sąlygose ir Privatumo Politikoje.