Bendrosios kredito linijos sutarties sąlygos

  1. Pagrindinės šios sutarties sąvokos ir sutrumpinimai

    Apsisprendimo laikotarpis – 2 (dviejų) kalendorinių dienų laikotarpis, per kurį Klientas, nenurodydamas priežasties, gali atsisakyti Sutarties ir nemokėti jokių kompensacijų Bendrovei grąžinant Klientui išmokėtą Kreditą. Apsisprendimo laikotarpio pradžia laikytina Sutarties pasirašymo diena, t. y., kai Klientui sudaroma galimybė naudotis Kredito limitu.

    Akcija/Specialus pasiūlymas – tai specialios sąlygos, kurios yra taikomos tam tikrų Bendrovės akcijų, nuolaidų ar specialių pasiūlymų metu. Šios sąlygos apibrėžia konkrečius reikalavimus, terminus, taisykles bei apribojimus, susijusius su akcijomis ar pasiūlymais, ir yra viešai skelbiamos Internetinėje svetainėje.

    Bendra Kliento mokama suma – Kredito ir Kredito kainos suma, kurią Klientas privalo būti sumokėjęs Bendrovei, pasibaigus Maksimaliam grąžinimo laikotarpiui.

    Bendra Kredito kainos metinė norma (BVKKMN) – bendra Kredito kaina Klientui, išreikšta metiniu procentiniu dydžiu. Apskaičiuojama darant prielaidą, kad Kredito limitas yra išmokėtas su pirmuoju išmokėjimu ir bus grąžinamas lygiomis dalimis per Sutarties Specialiosios sąlygose nurodytą laikotarpį su sąlyga, kad Palūkanų norma ir/ar Sutartyje numatyti standartiniai mokesčiai ir mokėjimai nesikeis.

    Bendrovė – UAB Craftsoft, juridinio asmens kodas 305543622, buveinė V. Nagevičiaus g. 3, LT-08237 Vilnius, kuri turi teisę verstis vartojimo kreditų teikimo veikla bei yra įrašyta į viešąjį vartojimo kredito davėjų sąrašą ir kurios veiklą prižiūri Lietuvos banko Finansų rinkos priežiūros tarnyba.

    Bendrosios sąlygos – Sutarties sąlygos, kuriose nustatomos Kliento ir Bendrovės teisės ir pareigos, Kredito išmokėjimo ir grąžinimo tvarka, Sutarties nevykdymo teisinės pasekmės, Sutarties nutraukimo tvarka ir kitos sąlygos.

    Bendrovės sąskaita – Bendrovės banko sąskaita, kuri yra nurodyta Mobilioje platformoje bei Klientui siunčiamame elektroniniame laiške, į kurią Klientas privalo mokėti Įmokas, pervesti grąžinamą Kreditą, ar bet kokias kitas pagal šią Sutartį mokėtinas sumas, tais atvejais, kai Klientas pasirenka šį mokėjimo būdą.

    Elektroniniai kanalai – informacijos perdavimas ir kitų veiksmų atlikimas Mobilioje platformoje ar mobiliuoju telefonu.

    Įmoka – per Mokėjimo periodą sumokama Kredito kainos dalis.

    Klientas – Bendrovės nustatytus kriterijus atitinkantis fizinis asmuo, nuolat gyvenantis Lietuvos Respublikoje, ketinantis pasinaudoti teise gauti Bendrovės teikiamas paslaugas bei kitomis Sutartyje suteiktomis teisėmis arba jau yra sudaręs su Bendrove Sutartį.

    Kortelė – Bet kuri fizinė ir (arba) virtuali mokėjimo priemonė (kortelė), Kredito linijos limitui leisti. Kortelė Klientui išduodama pasirašant atskirą sutartį. Kortelė nėra susieta su mokėjimo sąskaita ir ją galima papildyti tik iki Kredito limito.

    Kreditas – panaudota ir negrąžinta Kredito limito ar jo dalies pinigų suma, kurią Bendrovė išmokėjo Klientui.

    Kredito kaina - Palūkanų suma, kurią Klientas privalo sumokėti Bendrovei už naudojimąsi suteiktu Kreditu per visą šios Sutarties galiojimo laikotarpį.

    Kredito limitas - Sutarties Specialiosiose sąlygose nurodyta Kredito limito suma, kurios ribose Bendrovė gali suteikti Klientui Kreditą. Neviršydamas Kredito limito, Klientas, vadovaudamasis Bendrovės nustatytomis Kredito išmokėjimo sąlygomis, gali naudotis visu ar dalimi Kredito limito bei jį sugrąžinti ir pasiskolinti iš naujo.

    Kredito linija - tai finansavimo būdas, suteikiantis teisę Klientui naudotis Kredito lėšomis, tačiau neviršijant Kredito limito. Grąžinus Kreditą, Klientas turi teisę vėl pasinaudoti lėšomis, neviršijant nustatyto Kredito limito.

    Maksimalus grąžinimo laikotarpis - laikotarpis, nurodytas Sutarties Specialiosiose sąlygose, per kurį Klientas įsipareigoja grąžinti Kreditą ir Kredito kainą.

    Minimali Kredito išmokėjimo suma - minimali Kredito suma, nurodyta Sutarties Specialiosiose sąlygose, kuri gali būti išmokama Sutarties Bendrųjų sąlygų 6 punkte nustatyta tvarka.

    Mobilioji platforma - Bendrovės mobilioji programėlė (aplikacija) telefone, kurios pavadinimas UNLOKK. Prieš naudodamasis Bendrovės paslaugomis, Klientas Mobiliąją platformą privalo įsidiegti savo mobiliajame telefone.

    Mokėjimo diena - Mobiliojoje platformoje pateiktame Mokėjimų grafike nurodyta mėnesio diena, kada Klientas privalo sumokėti Įmoką.

    Mokėjimų grafikas - Klientui Mobiliojoje platformoje pateikiamas mokėjimo planas, kuriame, atsižvelgiant į panaudotą Kredito limito dalį, išdėstomas Įmokos dydis, nurodoma Įmokų mokėjimo diena ir Maksimalus grąžinimo laikotarpis.

    Mokėjimo periodas - terminas nuo vienos Mokėjimo dienos iki po jos einančios Mokėjimo dienos.

    Operacija - Kortelės naudojimas i) mokėjimui arba prekių ar paslaugų pirkimui iš Prekybininko, kai atsiskaitoma (visiškai ar iš dalies) naudojant Kortelę, įskaitant atvejus, kai atsiskaitoma internetu, arba ii) grynųjų pinigų išėmimui iš bankomato ar banko naudojant Kortelę.

    Netesybos - pradelsto mokėjimo atveju Klientui taikomos netesybos, kurių dydis nustatomas apskaičiuojant 0.05% nuo pavėluotos sumokėti sumos už kiekvieną pradelstą dieną ir gali būti skaičiuojamos 180 dienų.

    Palūkanos - Palūkanų normos išraiška pinigais, kuriuos Klientas privalo sumokėti Bendrovei už naudojimąsi Kreditu, Sutarties Bendrosiose sąlygose nustatyta tvarka. Palūkanos įskaičiuojamos į Kredito kainą. Palūkanos yra skaičiuojamos už visą laikotarpį, kuriuo Klientas naudojasi Kreditu.

    Palūkanų norma - Sutarties Specialiosiose sąlygose nurodyta norma, išreikšta procentais per metus, pagal kurią yra apskaičiuojamos Palūkanos.

    Patvarioji laikmena - suprantama taip, kaip tai nurodyta Lietuvos Respublikos vartojimo kredito įstatymo 2 straipsnio 7 dalyje.

    Prekybininkas - Mažmeninės prekybos įmonė arba bet kuris kitas asmuo, priimantis Kortelę.

    Specialiosios sąlygos - Specialiosios sąlygos – Sutarties sąlygos, kurių parengimui Klientas galėjo daryti įtaką, pateikdamas Kredito linijos paraišką. Sutarties Specialiosiomis sąlygomis yra laikomos: Kredito limitas, Maksimalus grąžinimo laikotarpis, Palūkanų norma, Bendros Kredito kainos metinė norma, pavėluoto įmokų mokėjimo atvejais atlyginami nuostoliai ir kitos sąlygos.

    Susitarimas - šios Sutarties priedas, kurį Šalys pasirašo, tokia pat tvarka, kokia pasirašoma ši Sutartis ir kuriame susitariama dėl Maksimalaus grąžinimo laikotarpio pratęsimo, Kredito limito padidinimo ar kt., o visos kitos šios Sutarties sąlygos lieka galioti nepakitusios. Pasirašytas Susitarimas laikomas neatskiriama Sutarties dalimi.

    Sutartis - ši Sutartis, kurią sudaro Bendrosios sąlygos, Specialiosios sąlygos, Privatumo politika.

    Tapatybės patvirtinimo priemonės - Bendrovės Klientui suteiktos tapatybės patvirtinimo priemonės: veido atpažinimas, identifikavimo kodas arba kitas identifikacinis duomuo (telefono numeris, el. pašto adresas) apie Klientą, Kliento slaptažodis bei Kliento mobilaus telefono numeris. Bendrovė Kliento tapatybę taip pat gali patvirtinti išmaniuoju tapatybės patvirtinimo įrankiu „Smart-ID“ ar mobiliuoju elektroniniu parašu (Mobile-ID).

    Tinklapis/Internetinė svetainė - Bendrovės internetinė svetainė adresu www.unlokk.lt.

    Šalys - Bendrovė ir Klientas.

  2. Bendrosios nuostatos
    1. Šalys susitaria sudaryti Sutartį, pagal kurią Bendrovė įsipareigoja Klientui suteikti Kreditą Kredito limito, kuris nurodytas Specialiosiose sąlygose, ribose (remiantis kreditingumo vertinimo rezultatais ir taikant kitas Sutartyje numatytas sąlygas), o Klientas turi teisę paimti Kreditą Kredito limito ribose ir įsipareigoja, Sutarties galiojimo laikotarpiu, mokėdamas Įmokas, išmokėti Bendrovei Kredito kainą, o pasibaigus Maksimaliam grąžinimo laikotarpiui, sumokėti Bendrovei Bendrą Kliento mokamą sumą, t. y. grąžinti Kreditą bei sumokėti visą Kredito kainą, laikantis šios Sutarties sąlygų.
    2. Šalims yra žinoma, kad visi bendru Šalių sutarimu arba Bendrovės vienašališkai padaryti Sutarties pakeitimai, pareiškimai, Susitarimas ir priedai tampa neatskiriama Sutarties dalimi ir Šalims turi privalomą galią.
    3. Jeigu kurios nors Sutarties sąlygos tampa negaliojančios ir/ar prieštaraujančios Lietuvos Respublikos įstatymams, kitos Sutarties sąlygos lieka galioti toliau, o negaliojančios sąlygos turi būti pakeistos.
  3. Bendrovės teisės ir pareigos
    1. Bendrovė įsipareigoja:
      1. Sutartyje nustatytomis sąlygomis Klientui suteikti Kreditą;
      2. Prieš 10 (dešimt) kalendorinių dienų paskelbti Mobilioje platformoje informaciją apie tai, jog pasikeis Bendrovės paslaugų teikimo tvarka, Bendrovės rekvizitai, paslaugų įkainiai ar kita informacija;
      3. Vykdyti kitus Lietuvos Respublikos vartojimo kredito įstatyme bei kituose teisės aktuose nustatytus reikalavimus.
    2. Bendrovė turi teisę:
      1. Perleisti tretiesiems asmenims iš Sutarties kylančius reikalavimus, jei tai neblogina Kliento teisinės padėties ir neprieštarauja Lietuvos Respublikos vartojimo kredito įstatymo nuostatoms ar kitiems teisės aktams;
      2. Įkeisti tretiesiems asmenims iš Sutarties kylančius reikalavimus;
      3. Įvertinti Kliento kreditingumą pagal Bendrovės Klientų kreditingumo vertinimo taisykles ir visiškai ar iš dalies atsisakyti suteikti Kredito limitą, jeigu mano, kad Klientas nesugebės laiku ir tinkamai įvykdyti savo įsipareigojimų pagal Sutarties sąlygas;
      4. Nutraukti Sutartį šioje Sutartyje nustatyta tvarka.
  4. Kliento teisės ir pareigos
    1. Klientas įsipareigoja:
      1. Pateikti Bendrovei teisingus ir išsamius duomenis: telefono numerį, adresą, elektroninio pašto adresą, asmens dokumentą (tapatybės kortelę, pasą arba kitą teisės aktų reikalavimus atitinkantį dokumentą), pagal kurį Bendrovei bus suteikta informacija dėl Kliento vardo, pavardės, gimimo datos, asmens kodo, pilietybės. Taip pat, pateikti Bendrovei nuotrauką tapatybės identifikavimo metu, atskleisti informaciją apie gaunamas pajamas, turimus piniginius įsipareigojimus kitiems kreditoriams, taip pat kitus Bendrovės prašomus pateikti duomenis, susijusius su Šalių sudaroma Sutartimi. Bendrovė neatsako už tai, kad Klientas pateikia neteisingus duomenis (suklastotus dokumentus ar kitus įrodymus), kurie turėjo esminę įtaką vertinant Kliento kreditingumą;
      2. Sutarties Specialiosiose sąlygose nustatyta tvarka ir terminais mokėti Įmokas bei per Maksimalų grąžinimo laikotarpį grąžinti Kreditą;
      3. Neatskleisti Tapatybės patvirtinimo priemonių jokiems tretiesiems asmenims;
      4. Nedelsiant informuoti Bendrovę, jeigu trečiajam asmeniui tapo žinomos arba Klientas įtaria, kad gali tapti žinomos Kliento Tapatybės patvirtinimo priemonės;
      5. Be Bendrovės rašytinio sutikimo neperleisti iš Sutarties kylančių savo teisių ir pareigų;
      6. Nedelsiant, bet nė vėliau kaip per 3 (tris) kalendorines dienas, informuoti Bendrovę raštu, jei:
        1. Prarandama galimybė naudotis Bendrovei nurodytu elektroninio pašto adresu ar telefono numeriu;
        2. Pasikeičia Kliento vardas ar pavardė, kartu pateikiant tai įrodančius dokumentus;
        3. Dėl tam tikrų aplinkybių pasunkės Kliento įsipareigojimų pagal šią Sutartį vykdymas.
      7. Visiškai atlyginti Bendrovės patirtus nuostolius, atsiradusius dėl įsipareigojimų pagal šią Sutartį nevykdymo arba netinkamo vykdymo, Sutartyje nustatyta tvarka, tiek, kiek tai neprieštarauja Lietuvos Respublikos vartojimo kredito įstatymo nuostatoms;
      8. Kompensuoti Bendrovės patirtas išlaidas, atsiradusias dėl įsipareigojimų pagal šią Sutartį nevykdymo arba netinkamo vykdymo, susijusias su teisminiu skolos išieškojimu bei kitas Bendrovės patirtas išlaidas, tiek, kiek tai neprieštarauja Lietuvos Respublikos vartojimo kredito įstatymo nuostatoms.
    2. Klientas turi teisę:
      1. Nutraukti Sutartį šioje Sutartyje nustatyta tvarka;
      2. Atsisakyti Sutarties Lietuvos Respublikos Vartojimo kredito įstatymo ar šios Sutarties nustatyta tvarka;
      3. Kitas teisės aktų Klientui suteikiamas teises;
      4. Klientas, sudaręs Sutartį, turi teisę naudotis Bendrovės teikiamomis paslaugomis Elektroniniais kanalais;
      5. Klientas Bendrovės paslaugomis gali naudotis Bendrovės nustatyta tvarka ir laiku, kuris skelbiamas Mobilioje platformoje.
  5. Sutarties sudarymo sąlygos
    1. Sutartis gali būti sudaryta ją pasirašant Mobiliojoje platformoje pasitelkiant vieną iš Bendrovei priimtinų Tapatybės patvirtinimo priemonių.
    2. Šalys, vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.192 straipsniu ir Lietuvos Respublikos elektroninės atpažinties ir elektroninių operacijų patikimumo užtikrinimo paslaugų įstatymo 5 straipsniu, susitaria, kad visi Kliento veiksmai ir patvirtinimai atlikti naudojant Tapatybės patvirtinimo priemones prilyginami sandoriams, sudarytiems rašytine forma, ir sukelia tokias pat teisines pasekmes kaip ir rašytiniai dokumentai, patvirtinti Kliento ir/ar Bendrovės parašais;
    3. Bendrovė nuo 22 iki 7 valandos nepriima iš Klientų prašymų sudaryti Sutartį.
    4. Bendrovei nusprendus nesudaryti su Klientu Sutarties, Klientas bus informuotas tik tais atvejais, kai toks sprendimas buvo priimtas atsižvelgiant į Kliento kreditingumo vertinimo rezultatus.
    5. Bendrovė, priėmusi sprendimą suteikti Kredito liniją Klientui, apie tai informuoja bent vienu iš šių būdų: SMS žinute, kuri išsiunčiama Kliento nurodytu telefono numeriu, Kliento nurodytu el. paštu arba momentiniais pranešimais Mobiliojoje platformoje.
    6. Sutartis laikoma sudaryta, Šalims tinkamai pasirašius šią Sutartį.
  6. Kredito išmokėjimo sąlygos
    1. Šalims sudarius Sutartį, Klientas gali inicijuoti Kredito išmokėjimą:
      1. Mobilioje platformoje persivedant norimą Kredito, Kredito limito ribose, sumą į Klientui priklausančią banko sąskaitą;
      2. Pasinaudojus Bendrovės išduota mokėjimo kortele.
    2. Klientui inicijavus Kredito išmokėjimą, Bendrovė, ne vėliau kaip per 5 (penkias) kalendorines dienas, įsipareigoja pervesti Kreditą į Kliento nurodytą sąskaitą išoriniame banke ar įskaityti į Bendrovės išduotą Kliento mokėjimo kortelę.
    3. Komisinius mokesčius finansų įstaigai, kurioje Klientas turi atsidaręs banko sąskaitą, kurie taikomi už Kredito įskaitymą į šią sąskaitą, sumoka Klientas.
    4. Laikoma, kad Bendrovė tinkamai atliko savo įsipareigojimą pervesti Kreditą, kai Kreditas yra įskaitomas į Kliento nurodytą banko sąskaitą arba Klientas gali tinkamai naudotis Kliento mokėjimo kortele.
    5. Bendrovė turi teisę sustabdyti arba nutraukti Kredito pervedimą, jeigu Klientas nurodė neteisingus duomenis, būtinus pervedimui atlikti.
    6. Šalys susitaria, kad Bendrovė neatsako už pavėluotai atliktus veiksmus, jeigu tai įvyko dėl aplinkybių, kurių Bendrovė nenumatė ir negalėjo numatyti bei kontroliuoti, taip pat dėl techninių, informacinių ar kitų priežasčių, dėl kurių galimai pavėluotai gali būti atlikti Bendrovės veiksmai (išmokėtas Kreditas).
    7. Bendrovė turi teisę vienašališkai nustatyti Minimalią Kredito išmokėjimo sumą, kuri gali būti išmokama Klientui, Klientui inicijavus Kredito išmokėjimą šioje Sutartyje nustatytomis sąlygomis ir tvarka.
    8. Šalys susitaria, kad likus 5 (penkioms) kalendorinėms dienoms iki Maksimalaus grąžinimo laikotarpio pabaigos, Klientas nebeturi teisės naudotis nepanaudota Kredito limito dalimi.
  7. Maksimalaus grąžinimo laikotarpio pratęsimas ir Kredito limito nustatymo/keitimo tvarka
    1. Sutartis įsigalioja nuo jos pasirašymo momento ir galioja iki Sutarties termino, nurodyto Sutarties Specialiosiose sąlygose arba atskirame Susitarime.
    2. Klientas turi teisę Mobiliojoje platformoje inicijuoti Sutarties pratęsimą.
    3. Klientui neinicijavus Sutarties pratęsimo, šios Sutarties Bendrųjų sąlygų 7.2 punkte nustatyta tvarka, Bendrovė informuoja Klientą apie Sutarties pratęsimą, pateikdama pranešimą Mobilioje platformoje. Klientas, gavęs šiame punkte nurodytą Bendrovės pranešimą, turi teisę atsisakyti Maksimalaus grąžinimo laikotarpio pratęsimo. Šalys susitaria, kad tuo atveju, jei Bendrovė informuoja Klientą apie Maksimalaus grąžinimo laikotarpio pratęsimą, jis yra laikomas toks, koks nurodytas Bendrovės pranešime. Laikoma, kad Klientas gavo Mobilioje platformoje pateiktą pranešimą, kai po jo pateikimo praėjo 12 valandų.
    4. Jeigu Klientas, Sutarties Bendrųjų sąlygų 7.2 punkte nustatyta tvarka inicijavo Sutarties pratęsimą arba gavęs Bendrovės pranešimą, Sutarties Bendrųjų sąlygų 7.3 punkte nustatyta tvarka, neatsisakė naudotis Kredito limitu, Bendrovė pasilieka teisę visapusiškai įvertinti Kliento kreditingumą ir esant tinkamiems kreditingumo vertinimo rezultatams pratęsti Sutartį pagal Susitarime nurodytas sąlygas.
    5. Bendrovė turi teisę nepratęsti Sutarties atsižvelgiant į Kliento kreditingumo vertinimo rezultatus, tokiu atveju Bendrovė įsipareigoja informuoti Klientą apie kreditingumo patikrinimo rezultatus ir suteikti reikiamą informaciją Klientui.
    6. Klientui atsisakius pratęsti Maksimalų grąžinimo laikotarpį (atsisakius naudotis Kredito limitu), Kredito gavėjas privalo sugrąžinti Kreditą (visą panaudotą ir negrąžintą Kredito limitą), sumokėti Kredito kainą ir pilnai įvykdyti visus kitus mokėjimus pagal Sutartį.
    7. Pratęsus Sutartį, šios Sutarties Bendrųjų sąlygų 7.2 ar 7.3 punktuose nustatyta tvarka, Šalys pasirašo Susitarimą, tokia pat tvarka, kokia buvo pasirašyta ši Sutartis, kuriame susitariama dėl Maksimalaus grąžinimo laikotarpio pratęsimo, o visos kitos Sutarties sąlygos lieka galioti nepakitusios. Pasirašytas Susitarimas laikomas neatskiriama Sutarties dalimi.
    8. Pasirašius Susitarimą laikoma, kad Sutartis pratęsta laikotarpiui, nurodytam Susitarime.
    9. Klientas gali inicijuoti Kredito limito keitimą, o Bendrovė gali leisti arba atsisakyti pakeisti Kredito limitą atsižvelgiant į Bendrovės sąlygas bei kreditingumo vertinimo taisykles.
    10. Keičiant Kredito limitą, Šalys pasirašo Susitarimą, tokia pat tvarka, kokia buvo pasirašyta ši Sutartis, kuriame susitariama dėl Kredito limito pakeitimo ir kitų su tuo susijusių sąlygų, o visos kitos šios Sutarties sąlygos lieka galioti nepakitusios. Pasirašytas Susitarimas laikomas neatskiriama Sutarties dalimi.
    11. Bendrovė turi teisę vienašališkai sumažinti Kredito limitą, Klientui pažeidus Sutarties sąlygas ar pablogėjus Kliento finansinei būklei.
  8. Įmokų mokėjimo sąlygos
    1. Įmokų mokėjimo periodas, Maksimalus grąžinimo laikotarpis, Kredito limito dydis, Palūkanų norma, BVKKMN, Minimali Kredito išmokėjimo suma ir kitos Įmokų mokėjimo sąlygos nurodomos Sutarties Specialiosiose sąlygose.
    2. Palūkanos pradedamos skaičiuoti nuo pirmos Kredito limito panaudojimo dienos ir skaičiuojamos iki Kredito grąžinimo Bendrovei dienos nuo faktiškai paimtos ir negrąžintos Kredito limito sumos už faktinį naudojimosi Kreditu laikotarpį, laikant, kad metai ir mėnuo turi kalendorinį dienų skaičių.
    3. Kredito linijai gali būti numatytas tam tikras palūkanų nemokėjimo laikotarpis, kurio sąlygos yra apibrėžtos Internetinėje svetainėje esančiose Akcijų sąlygose. Bendrovė pasilieka teisę keisti palūkanų nemokėjimo laikotarpio taikymo sąlygas be išankstinio įspėjimo, atnaujindama atitinkamą informaciją Akcijų sąlygose Internetinėje svetainėje.
    4. Bendrovė išmokėjusi Klientui Kreditą, Sutarties Bendrųjų sąlygų 6 punkte nustatyta tvarka, įsipareigoja sudaryti ir Mobiliojoje platformoje pateikti Klientui Mokėjimų grafiką, kuriame tinkamai nurodytas Įmokos dydis, Įmokų mokėjimų diena, Maksimalus grąžinimo laikotarpis ir kitos sąlygos, būtinos Klientui tinkamai įgyvendinti Sutartimi prisiimtus įsipareigojimus. Bendrovė įsipareigoja laiku atnaujinti ir Mobiliojoje platformoje pateikti Klientui atnaujintą Mokėjimų grafiką, pasikeitus Kredito sumai.
    5. Įmokos, Mokėjimo dieną, Bendrovei mokamos vienu iš šių būdų:
      1. Iš Bendrovės partnerių Klientui išduotos mokėjimo kortelės;
      2. Iš kitos nei šios Sutarties Bendrųjų sąlygų 8.5.1 punkte nustatytos Kliento mokėjimo kortelės, kurios duomenis Klientas pateikia registruodamasis Mobiliojoje platformoje ir pažymi kaip pirmenybinę kortelę. Klientas registracijos prie Mobiliosios platformos metu turi teisę pridėti keletą banko kortelių, iš kurių Bendrovė galės nuskaityti Įmokas;
      3. Tiesioginio debeto būdu, t. y. automatiškai apmokant Įmokas, kai Bendrovė informuoja Kliento banką, kiek jis turėtų nuskaičiuoti iš Kliento sąskaitos už Įmokos apmokėjimui. Pats Klientas tokią teisę bankui įsipareigoja suteikti pasirašydamas atitinkamą sutartį ir/ar sutikimą;
      4. Klientui pervedant Įmoką Sutarties Specialiosiose sąlygose nustatytomis Mokėjimo dienomis į Bendrovės Sąskaitą.
    6. Klientas įsipareigoja sumokėti Įmoką ar kitus mokėjimus iki Bendrovės darbo dienos pabaigos. Kitu atveju, gali būti, jog mokėjimai bus įskaityti kitą darbo dieną taip pratęsiant palūkanų ar kitų mokesčių skaičiavimą.
    7. Šalys susitaria ir Klientas neatšaukiamai sutinka, kad tokiu atveju, jeigu Klientas turi Bendrovei skolinį įsipareigojimą, kurio mokėjimo terminas yra suėjęs, ir Kliento pateiktose kortelėse yra lėšų, Bendrovė nuo Kliento vardu bet kurios esančios kortelės turi teisę nurašyti tiek pinigų, kiek jų reikia Kliento skoliniam įsipareigojimui arba jo daliai padengti.
    8. Klientas privalo kiekvieną mėnesį mokėti Kredito kainos dalį bei kitus mokesčius, jei tokių būtų, Mokėjimų grafiko nustatyta tvarka ir terminais.
    9. Jeigu paskutinė Įmokos termino diena sutampa su ne darbo ar oficialios šventės diena, mokėjimo diena laikoma po jos einanti darbo diena. Jeigu Mokėjimo diena, nustatyta Mokėjimų grafike einamąjį mėnesį neegzistuoja, laikoma, kad Mokėjimo diena tokiu atveju yra paskutinė einamojo mėnesio kalendorinė diena.
    10. Šalys susitaria, kad jeigu pagal Sutartį įvykdymo terminai yra suėję, iš Kliento ar trečiosios šalies Bendrovei atlikti mokėjimai pirmiausiai skiriami atlyginti Netesyboms ar kitiems patirtiems nuostoliams ir išlaidoms, susijusioms su reikalavimo įvykdyti prievolę pareiškimu. Antrąja eile, iš Kliento gauti mokėjimai skiriami įskaityti Įmokoms pagal Mokėjimų grafike nustatytą Įmokų mokėjimo eiliškumą tokia seka: Palūkanoms, Kredito grąžinimui.
    11. Bendrovė turi teisę taikyti Klientui trumpalaikes nuolaidas, tačiau Klientui pradelsus vykdyti Įmokų mokėjimus Sutarties Specialiosiose sąlygose nustatyta tvarka daugiau nei 30 (trisdešimt) dienų, Bendrovė turi teisę atšaukti nuolaidas ir jų netaikyti.
    12. Klientas įsipareigoja atsiskaityti už Operacijas, kurių galutinis patvirtinimas įvyko po Kortelės galiojimo pabaigos arba Kredito linijos sutarties nutraukimo, jei tokie patvirtinimai yra inicijuoti Prekybininko po įprasto apdorojimo laikotarpio (pvz., praėjus daugiau nei aštuonioms dienoms po Operacijos). Klientas supranta, kad tokios Operacijos gali įvykti dėl uždelsto Prekybininko patvirtinimo pateikimo ir sutinka padengti bet kokias nesumokėtas sumas, kurios gali atsirasti dėl tokių Operacijų.
  9. Kredito grąžinimas
    1. Klientas įsipareigoja iki Maksimalaus grąžinimo laikotarpio pabaigos gražinti Bendrovei Kreditą̨. Tuo atveju, jei Maksimalus grąžinimo laikotarpis buvo pratęstas, Maksimalus grąžinimo laikotarpis yra toks, koks buvo nurodytas Bendrovės Mobiliojoje platformoje pateiktame pranešime Klientui ir/ar pasirašytame atskirame Susitarime. Kreditas grąžinamas Bendrovei atsižvelgiant į Sutarties Bendrųjų sąlygų 8.4 punkte numatytus atsiskaitymo būdus. Kredito gražinimo diena yra lėšų̨ įskaitymo į Bendrovės sąskaitą diena.
    2. Klientas turi teisę bet kuriuo metu grąžinti Kreditą pagal Sutartį. Klientui grąžinus dalį Kredito anksčiau nei iki Maksimalaus grąžinimo laikotarpio pabaigos, Palūkanos yra perskaičiuojamos ir skaičiuojamos tik už tą dalį, kuri nėra grąžinama.
      1. Klientui negrąžinus Kredito per Maksimalų grąžinimo laikotarpį, Klientas turi teisę, pasibaigus šiam laikotarpiui, Lietuvos Respublikos vartojimo kredito įstatymo 181 straipsnyje nustatyta tvarka, pateikti Bendrovei prašymą sudaryti mokėjimų grafiką Kredito grąžinimui padengti. Klientui pasinaudojus šia teise, Sutartis gali būti pratęsiama ne ilgesniam kaip 3 (trijų) mėnesių laikotarpiui toliau pratęsiant Palūkanų skaičiavimą.
  10. Sutartinė atsakomybė, kitos sąlygos
    1. Sutarties ar Susitarimuose nustatytais terminais ir per Bendrovės pranešime nurodytą terminą Klientui negražinus Kredito Kredito, nesumokėjus Kredito kainos ar jos dalies, Klientas privalo mokėti Bendrovei Sutarties Specialiosiose sąlygose nurodyto dydžio Netesybas už kiekvieną pradelstą dieną nuo laiku nesumokėtos Kredito sumos ar Kredito kainos dalies.
    2. Klientui pažeidus prievolę vykdyti Įmokas pagal Sutarties Specialiosiose sąlygose nustatytus terminus bei delsiant atlikti mokėjimą daugiau kaip 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų, Bendrovė turi teisę kreiptis į skolos išieškojimo įmonę dėl tarpininkavimo susigrąžinant įsiskolinimą (Palūkanas ar kitas pagal Sutartį mokėtinas sumas).
    3. Klientui nemokant Įmokų Sutarties Specialiosiose sąlygose nustatyta tvarka daugiau nei 30 (trisdešimt) dienų, Bendrovė be Netesybų, be kita ko, turi teisę vienašališkai sustabdyti Klientui galimybę naudotis Kredito limitu.
    4. Atsiradus nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybėms, kurios trukdo visiškai ar iš dalies vykdyti įsipareigojimus pagal šią Sutartį, šių įsipareigojimų vykdymo terminas pratęsiamas tiek laiko, kiek trunka nenugalimos jėgos aplinkybės. Nustatant nenugalimos jėgos aplinkybes ir jas konstatuojant Šalys remsis Lietuvos Respublikos teises aktuose numatyta tvarka.
    5. Jeigu nenugalimos jėgos aplinkybių veikimas tęsiasi ilgiau kaip 3 (tris) mėnesius, Šalys turi teise nutraukti Sutartį. Nurodytu atveju ne viena Šaliu neturi teises pareikalauti kompensacijos už padarytus materialinius nuostolius, susijusius su Sutarties nutraukimu ir nesilaikymu, išskyrus tarpusavio įsiskolinimų gražinimą.
    6. Atsiradus nenugalimos jėgos aplinkybėms, Šalys privalo apie tai viena kitai pranešti per 3 (tris) kalendorines dienas nuo jų atsiradimo.
  11. Asmens duomenų apsauga / asmens duomenų tvarkymas
    1. Klientas yra informuotas, kad Sutartyje nurodyti jo asmens duomenys (vardas, pavardė, asmens kodas, pilietybė, deklaruotos bei faktinės gyvenamosios vietos adresas, telefono numeris, mobiliojo telefono numeris, asmens dokumentų rekvizitai, asmens dokumento kopija, duomenys apie asmens veiksnumą, darbdavį, įdarbinimus, atleidimus, kitos gaunamos pajamos, turimas nekilnojamas ir kilnojamas turtas, turtinės teisės bei jų suvaržymai, duomenys apie įsipareigojimus bei įsiskolinimus vartojimo kredito ir kitoms finansų įstaigoms, kitiems juridiniams ir fiziniams asmenims, kreditingumo reitingas, skolos suma, palūkanų norma, kitų privalomų mokesčių ir išlaidų dydžiai, skolos grąžinimo tvarka bei terminai, uždelsto mokėjimo dydis ir vėlavimo terminai, atsiskaitymo istorija bei kiti duomenys, mokėjimo kortelių numeriai, bei kita su išvardintais duomenimis susijusi informacija) bus tvarkomi šios Sutarties sudarymo ir vykdymo tikslais. Asmens duomenys tvarkomi vadovaujantis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) 6 straipsnio 1 dalies b punktu, t. y. tvarkyti duomenis būtina siekiant įvykdyti sutartį, kurios šalis yra duomenų subjektas. Asmens duomenys saugomi 10 metų arba 10 metų po sandorio įvykdymo.
    2. Klientas supranta, jog nepateikus prašomų asmens duomenų, Šalys negalės sudaryti ir vykdyti šios Sutarties.
    3. Klientas patvirtina, kad šios Sutarties sudarymo ir vykdymo tikslais Bendrovei pateikti jo duomenys yra teisingi ir tikslūs bei kad visi su asmens duomenų tvarkymu susiję duomenys bei patvirtinimai, kuriuos Klientas pateikė Bendrovei registracijos Mobilioje platformoje metu arba vėliau, galioja.
    4. Klientui yra žinoma, kad jo asmens duomenys gali būti atskleidžiami su Bendrove bendraujantiems, už klientų aptarnavimą, apskaitą ir rinkodarą atsakingiems Bendrovės darbuotojams ir trečiosioms šalims, kurios teikia paslaugas Bendrovei, tarp jų - rinkodaros įmonėms, informacinių technologijų paslaugų teikėjams, audito, apskaitos, teisinių paslaugų, skolų išieškojimo įmonėms ir kitiems tik tiek, kiek tai būtina trečiųjų šalių ir Bendrovės sudarytų tarpusavio sutarčių vykdymo tikslais.
    5. Klientui taip pat yra žinoma, kad Bendrovė imasi reikiamų techninių ir organizacinių priemonių tam, kad užtikrintų jo pateiktų duomenų apsaugą nuo netyčinio ar neteisėto sunaikinimo arba netyčinio praradimo, pakeitimo, neįgalioto atskleidimo arba prieigos, taip pat nuo visų kitų neteisėtų asmens duomenų tvarkymo formų.
    6. Klientas patvirtina, jog jam yra žinomos jo duomenų subjekto teisės t. y. teisė reikalauti susipažinti su tvarkomais asmens duomenimis, ištaisyti neteisingus, neišsamius, netikslius savo asmens duomenis, reikalauti apriboti duomenų tvarkymo veiksmus (išskyrus saugojimą) ir (arba) ištrinti duomenis (kai tvarkomi pertekliniai asmens duomenys, tvarkomi asmens duomenys surinkti neteisėtai ar yra kiti teisės aktuose nurodyti pagrindai), teisę į duomenų perkeliamumą. Taip pat, kad norėdamas įgyvendinti savo teises, ar turėdamas nusiskundimų dėl asmens duomenų tvarkymo, jis gali kreiptis į Bendrovę šioje Sutartyje nurodytais kontaktais arba į Valstybinę duomenų apsaugos inspekciją.
    7. Klientui yra žinoma, kad jam registruojantis Mobilioje platformoje dėl Kredito linijos, kitų paslaugų teikimo sutarčių sudarymo bei pakeitimo, taip pat Bendrovei keičiant su Klientu sudarytas sutartis Bendrovė gaus, tikslins ir kitaip tvarkys asmens duomenis asmens tapatybės nustatymo, asmens duomenų teisingumo patikrinimo, kreditingumo įvertinimo, įsiskolinimo valdymo, Kredito linijos sutarčių sudarymo, vykdymo, kontrolės, Bendrovės teisių ir teisėtų interesų apsaugos ir gynimo tikslais. Klientas yra informuotas, kad jo vardas, pavardė, asmens kodas, pageidautų finansinių įsipareigojimų, dėl kurių buvo priimtas neigiamas sprendimas, rūšys ir sumos, esamų finansinių įsipareigojimų rūšys, sumos, vykdymo terminai, duomenys apie šių įsipareigojimų vykdymą, taip pat duomenys apie buvusius finansinius įsipareigojimus ir jų vykdymą kreditingumo vertinimo tikslais bus gaunami iš visų Lietuvos Respublikoje veikiančių Vartojimo kredito įstaigų ar finansų įmonių, dalyvaujančių UAB „Scorify“ (įmonės kodas 302423183) ir UAB „Creditinfo“ (įmonės kodas 111689163) administruojamose informacinėse sistemose bei kreditų biuro sistemose. Informacija apie šias Vartojimo kredito įstaigas ir finansų įmones pateikiama svetainėje www.manocreditinfo.lt ir www.scorify.ai
    8. Klientas supranta, kad asmenys, tvarkantys asmens duomenis (Gyventojų registro tarnyba prie LR vidaus reikalų ministerijos, Valstybinio socialinio draudimo fondo valdyba prie Lietuvos Respublikos Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos, UAB „Scorify“ (įmonės kodas 302423183), UAB „Creditinfo“ (įmonės kodas 111689163), bankai, kitos privačios ar valstybinės įmonės, įstaigos ar institucijos) Bendrovės prašymu suteiks 11.1. punkte nurodytus asmens duomenis.
    9. Klientas yra informuotas, kad jo vardas, pavardė, asmens kodas ir asmens dokumento kopija tapatybės nustatymo tikslais būtų perduodami kitoms finansų įstaigoms, kurios tinkamai įregistruotos kaip asmens duomenų valdytojai.
  12. Kredito linijos sutarties galiojimas, atsisakymas, nutraukimas, keitimo sąlygos
    1. Sutartis įsigalioja nuo jos pasirašymo momento ir galioja iki visiško Šalių įsipareigojimų, pagal Sutartį, įvykdymo.
    2. Sutartis gali būti pakeista, papildyta tik atskiru Šalių rašytiniu susitarimu.
    3. Sutartis gali būti nutraukiama Šalių susitarimu arba vienašališkai Sutartyje numatytais atvejais.
    4. Bendrovė turi teisę vienašališkai, nesikreipdama į teismą ir išsiųsdama Klientui išankstinį pranešimą per Mobiliąją platformą ir/ar elektroniniu paštu, ir/ar registruotu paštu, nutraukti Sutartį, kai yra visos šios sąlygos:
      1. Klientas per Mobiliąją platformą ar Patvariojoje laikmenoje parengtu rašytiniu pranešimu informuotas apie pradelstą Įmokos ir/ar likusių Įmokų mokėjimą;
      2. Pradelstą mokėjimą vėluojama atlikti ilgiau kaip 1 (vieną) mėnesį ir jo suma yra ne mažesnė kaip 10 (dešimt) procentų negrąžintos Kredito sumos arba pradelstą mokėjimą vėluojama atlikti ilgiau kaip 3 (tris) mėnesius iš eilės;
      3. Pradelstas mokėjimas nebuvo padengtas per 2 (dvi) savaites nuo papildomo Mobilioje platformoje arba Patvariojoje laikmenoje parengto rašytinio pranešimo įteikimo Klientui.
    5. Aukščiau nurodytais atvejais Bendrovė apie vienašališką Sutarties nutraukimą̨ informuoja Kredito gavėją̨ papildomu raštišku pranešimu prieš 14 (keturiolika) kalendorinių dienų̨. Sutarties nutraukimo terminas pradedamas skaičiuoti Sutarties Bendrųjų sąlygų 13 punkte nustatyta tvarka Klientui gavus pranešimą, nurodytą Sutarties Bendrųjų sąlygų 12.4.3 punkte. Bendrovė turi teisę vienašališkai atšaukti Sutarties nutraukimą.
    6. Iki Sutarties nutraukimo termino Klientas privalo sugrąžinti Kreditą̨, sumokėti iki Maksimalaus grąžinimo laikotarpio pabaigos dienos priskaičiuotas ir nesumokėtas palūkanas, delspinigius, baudas bei kitus Sutartyje numatytus mokėjimus.
    7. Sutartis gali būti nutraukiama Šalių susitarimu.
    8. Klientas nenurodydamas priežasties turi teisę atsisakyti Sutarties šiais atvejais:
      1. Apsisprendimo laikotarpiu, t. y. per 2 (dviejų) kalendorinių dienų laikotarpį nuo Sutarties pasirašymo dienos, t. y., kai Klientui sudaroma galimybė naudotis Kredito limitu. Ne vėliau, kaip iki šio laikotarpio pabaigos, Klientas elektroniniu paštu pagalba@unlokk.lt praneša Bendrovei bei grąžina jam išmokėtą Kreditą. Klientui pasinaudojus šia teise, jis neprivalo mokėti Kredito kainos, Netesybų ar kitų papildomų mokesčių.
      2. Klientui elektroniniu paštu pranešus Bendrovei, ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo Sutarties sudarymo dienos arba nuo dienos, kurią Klientas gavo Sutarties sąlygas bei informaciją, jei ši diena yra vėlesnė už Sutarties sudarymo dieną. Šiuo atveju, Klientas ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo pranešimo apie Sutarties atsisakymą išsiuntimo Bendrovei dienos, grąžina Bendrovei Kreditą ir Kredito kainos dalį, susikaupusią nuo dienos, kurią buvo išmokėtas Kreditas, iki Kredito grąžinimo dienos. Šios Palūkanos apskaičiuojamos pagal Sutarties Specialiosiose sąlygose nurodytą Palūkanų normą. Sutarties atsisakymo atveju, Bendrovė neturi teisės iš Kliento reikalauti papildomų mokesčių ar gauti kitokią kompensaciją, išskyrus atvejus, kai kompensacija mokama už viešojo administravimo įstaigoms sumokėtus negrąžinamus mokesčius.
      3. Klientui raštu pranešant Bendrovei ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po Kredito limito suteikimo dienos, jeigu Sutartyje pateikta ne visa privaloma informacija arba jeigu Sutartyje nurodyta informacija yra klaidinanti ir tai turėjo esminės įtakos Kliento sprendimui sudaryti Sutartį, kurios jis kitomis aplinkybėmis nebūtų sudaręs. Šiuo atveju, Klientas privalo grąžinti Kreditą, bet neprivalo mokėti Kredito kainos, Netesybų, nuostolių ar kitų papildomų mokesčių, tačiau jeigu Klientas apie Sutarties atsisakymą pranešė po Kredito gavimo praėjus daugiau kaip 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų, Klientas privalo sumokėti Bendrovei Kredito sumą ir Kredito kainą, susikaupusią nuo Kredito išmokėjimo dienos iki Kredito grąžinimo dienos (šios Palūkanos apskaičiuojamos Sutarties Bendrųjų sąlygų 8.2 punkte nustatyta tvarka).
  13. Akcijos ir specialūs pasiūlymai
    1. Klientui gali būti taikomos akcijos ir specialių pasiūlymų sąlygos, kurios galioja paslaugų užsakymo momentu ir yra nurodytos Internetinėje svetainėje.
    2. Bendrovė pasilieka teisę bet kuriuo metu keisti ar atnaujinti Akcijų ir specialių pasiūlymų sąlygas, apie tai informuodama Klientus Internetinėje svetainėje.
  14. Pranešimų įteikimo (gavimo) tvarka
    1. Visi Šalių pranešimai viena kitai turi būti pateikti raštu. Šalys susitaria, kad pranešimai išsiųsti kitai Šaliai elektroniniu paštu, per Mobiliąją platformą arba SMS žinute mobiliojo telefono numeriu, kurie yra Kliento pateikti Bendrovei, prilyginami rašytinės formos pranešimams.
    2. Elektroniniu paštu išsiųstas pranešimas laikomas gautu, kai po jo išsiuntimo praėjo 12 (dvylika) valandų.
    3. SMS žinute išsiųstas pranešimas laikomas gautu, kai po jo išsiuntimo praėjo 12 (dvylika) valandų.
    4. Mobilioje platformoje pateiktas pranešimas laikomas gautu, kai po jo pateikimo praėjo 12 (dvylika) valandų.
    5. Registruotu paštu išsiųstas pranešimas laikomas gautu, kai po jo išsiutinimo praėjo 5 (penkios) kalendorinės dienos.
  15. Baigiamosios nuostatos
    1. Klausimais, kurie susiję su Sutarties vykdymu, Klientas turi teisę kreiptis į Bendrovės klientų aptarnavimo padalinį el. paštu: pagalba@unlokk.lt arba siunčiant užklausas tiesiogiai Mobiliąją per programėlę.
    2. Ginčai ar kiti nesutarimai arba reikalavimai, kylantys iš šios Sutarties ar susiję su šia Sutartimi, sprendžiami derybų būdu. Derybos vyksta tokia tvarką, dėl kurios Šalys susitaria kilus ginčui. Nepavykus ginčo ar kito nesutarimo išspręsti derybomis, arba vienai iš šalių nusprendus, kad spręsti ginčą ar kitą nesutarimą derybomis yra netikslinga, ginčas sprendžiamas Lietuvos Respublikos įstatymų numatyta tvarka.
    3. Nepavykus išspręsti ginčo šios Sutarties Bendrųjų sąlygų 14.2 punkte nustatyta tvarka, ginčai sprendžiami teisme. Jeigu Klientas mano, kad jo Bendrovė pažeidė jo teises, susijusias su Sutartimi, prieš kreipdamasis į teismą, taip pat gali pateikti Bendrovei skundą raštu Bendrovės adresu nurodytu Tinklapyje ir Sutarties Bendrosiose sąlygose bei el. paštu pagalba@unlokk.lt . Klientas su Bendrovės skundų nagrinėjimo politika gali susipažinti Tinklalapyje. Kliento skundas nagrinėjamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos vartojimo kredito įstatyme, Lietuvos banko įstatyme ir kituose teisės aktuose nustatyta tvarka.
    4. Tais atvejais, kai Bendrovė nepateikia Klientui atsakymo per 15 (penkiolika) darbo dienų terminą, arba Klientas mano, kad skundas buvo išspręstas netinkamai, Klientas per 1 metus gali kreiptis į Lietuvos banką dėl šio ginčo išnagrinėjimo, adresu: Totorių g. 4, LT-01121, Vilnius, pagal išankstinę neteisminę ginčų nagrinėjimo tvarką, nustatytą Lietuvos banko įstatyme, taip pat galima su šia tvarka susipažinti Lietuvos banko tinklapyje adresu. Lietuvos bankas https://www.lb.lt/lt/daugiau-apie-gincius-su-finansiniu-paslaugu-teikeju priima rekomendacinio pobūdžio sprendimus, kurie niekaip neriboja Kliento teisės kreiptis į teismą.
    5. Šalys susitaria, kad Sutarčiai ir jos aiškinimui yra taikoma Lietuvos Respublikos teisė. Klientas, manydamas, kad Bendrovė pažeidė jo teises ar įstatymų saugomus interesus, privalo raštu kreiptis su skundu į Bendrovę ir nurodyti savo reikalavimus.
    6. Visi Šalių pranešimai viena kitai turi būti pateikti raštu. Šalys susitaria, kad pranešimai išsiųsti kitai Šaliai elektroniniu paštu, per Mobiliąją platformą arba SMS žinute mobiliojo telefono numeriu, kurie yra Kliento pateikti Bendrovei, prilyginami rašytinės formos pranešimams.
    7. Gautas pranešimas elektroniniu paštu laikomas tada, kai po jo išsiuntimo praėjo 12 valandų.
    8. Gautas pranešimas SMS žinute laikomas tada, kai po jo išsiuntimo praėjo 12 valandų.
    9. Gautas pranešimas Mobilioje platformoje laikomas gautu, kai po jo išsiuntimo praėjo 12 valandų.
    10. Apie bet kurios iš Šalių adresų pasikeitimą turi būti pranešta raštu per 2 (dvi) kalendorines dienas nuo minėto adreso pasikeitimo. Kredito linijos sutartis yra sudaryta vadovaujantis sąžiningumo, teisingumo, protingumo bei šalių lygybės principais, laisva abiejų Šalių valia, nenaudojant spaudimo, dėl kurio Šalys butu priverstos sudaryti šia Sutartį.